اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوهرم یک مار است !+عکس



 

مار کبری ,زن هندی , عروس هندی  , مار , نیش مار

 

 

یک زن ۳۰ ساله هندی بعد از اینکه عاشق یک مار کبری شد، با آن ازدواج کرد. این عروس هندی به نام عاقله گفته است : به رغم این که مارها صحبت نمی کنند یا نمی فهمند، اما ما به طور منحصر به فردی باهم تفاهم داریم!

به گزارش افکارنیوز،وی افزود : هر وقت که برایش شیر می گذارم فورا برای نوشیدنش از تپه ای که درآنجا زندگی می کند، خارج می شود. این مار هرگز من را نیش نزده است.در مراسم ازدواج این زوج ۲۰۰۰ نفر شرکت داشتند، چراکه هندی ها معتقدند شرکت در چنین مراسم ازدواجی می تواند برای روستای آنها خوش شانسی بیاورد.

این مراسم عروسی در بوبانسور مرکز ایالت اوریسا در شرق هند برگزار شد.ازدواج میان انسان ها و موجودات زنده دیگر امری شایع و معمول درهند است و اخیرا یک دختر قبیله نشین با سگی در نزدیکی بوبانسور ازدواج کرد.


ویدیو مرتبط :
عکس مار رعال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آهو از گلوی مار پیتون پایین نرفت!/ عکس


آهو از گلوی مار پیتون پایین نرفت!