اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی بی مزه در مقابل نامزد*عکس



شوخی بی مزه در مقابل نامزد*عکس

جوان شوخی كه قصد داشت برای روز تولد نامزدش ،او را شگفت زده بكند، با یك عمل دیوانه وار نزدیك بود بخاطر كمبود هوا در جعبه خفه شده و جان خود را در راه یك شوخی خركی از دست بدهد.

جام نیوز ؛"هیو شنگ" جوان در شهر "كونگ جینگ" واقع در جنوب چین، خودش را داخل یك جعبه بزرگ قرارداده و با همكاری دوستش درب آن را محكم بست.در ادامه دوستش او را تحویل اداره پست داده تا بسته را به اداره نامزدش "لی وانگ" برسانند.

یكی از دوستان "هیو شنگ" در اداره نامزدش آماده بود كه به محظ رسیدن جعبه از لحظه سورپرایز شدن نامزد "شنگ" فیلم برداری كند اما در ادامه مامور اداره پست آدرس را گم كرده و بسته ای كه قرار بود بفاصله كمتر از 8 دقیقه بدست نامزدش برسد ،سه ساعت زمان برد و از آنجا كه جعبه بسیار ضخیم بوده "شنگ" از فرط كمبود هوا غش كرده بود و نزدیك بود كه جان خود را از  دست بدهد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خبرگزاری شینهوا؛ زمانی که جعبه به مقصد رسید نامزدش  با  دیدن وضعیت وخیم "شنگ" ، او را به بیمارستان رسانده و با تلاش بسیار پزشكان وی از یك مرگ حتمی نجات پیدا کرد./جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
عکس نامزد : جوکر ( کاملا طنز ! )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضربات ساطور عاقبت شوخی نامزد 44 ساله با همسرش/ نامزد سابق خاکستر شده بود + عکس



مرد 49 ساله انگلیسی گلو و قفسه سینه نامزد 44 ساله خود را با ساطور شکافت ..او بعد از اقدام به قتل به مهمانی رفت و در حالی که مست بود راز قتل خود را فاش کرد...

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، "کری رابرتز"  49 ساله در یک حمله جنون آمیز در پی یک دعوا بر سر دزدیدن مواد مخدر(شوخی) توسط نامزدش خانم " اشلی آرنولد" 44 ساله ، با ساطور قصابی، گلو و قفسه سینه  او را پاره پاره کرد..

طبق گزارش پلیس، او بعد از اقدام به قتل به مهمانی در منطقه اسکس  واقع در جنوب شرقی انگلیس  رفت و در حالی که بسیار مست بود فریاد می زد" من او را کشتم، "اشلی" مرده."

قاضی "چارلز گراتویک" در دادگاه خطاب به "رابرتز" بیان کرد: تو یک حمله بی جهت ، دیوانه وار و وحشیانه را به خانم "آرنولد" تحمیل کردی. تو از روی شرارت و بی رحمی به قصابی کردن زنی که قرار بود همسرت باشد، اقدام کرده ای.

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 
او افزود: صدماتی که  "رابرتز" به آن زن تحمیل کرده ، بسیار وحشتناک است. وحشیانه ترین اقدام ممکن یعنی شکاف گردن این زن 44 ساله از گوش تا گوش و سپس پاره کردن قفسه سینه او. این زن پس از ساعت‌ها درد و رنج جان خودش را از دست داد.

طبق گزارش پلیس ،  "رابرتز" بعد از اقدام به کشتن و حمله به نامزد خود به مهمانی می رود و به گفته مهمانان رفتار او بسیار عجیب بود. او به یکی از مهمانان گفته بود: من عاشق نامزدم بودم اما با این حال باید به مرگ او راضی باشم.

به گزارش دادگاه ، خانم " آرنولد" که مادر 4 فرزند است، از چندین بریدگی و جراحت عمیق در ناحیه گردن که ازیک گوش تا گوش دیگرش ادامه دارد ، دچار خونریزی شدید شد.همچنین در طی این حمله وحشیانه "رابرتز" از زیر بغل تا قفسه سینه این زن را شکافته بود.

به گزارش پزشکان، چندین جراحت قابل توجه نیز در دست این زن دیده می شود که نشان می دهد او در طی این حمله وحشیانه تلاش می کرد تا از خود در برابر ساطور دفاع کند ولی بی نتیجه بود و هر بار تیزی ساطور قسمتی دیگری از بدنش را پاره می‌کرد.

بعد از این حمله ترسناک و بیرون رفتن "رابرتز"از خانه، خانم "آرنولد" که به مرگ نزدیک بود ،کشان کشان و به سختی خود را به دم در خانه رساند تا توسط یکی از همسایه ها و یا عابر پیاده ای به بیمارستان منتقل شود.با وجود انتقال سریع او به بیمارستان اما به دلیل شدت جراحات و خونریزی، خانم "آرنولد" جان خود را از دست داد.

به گزارش پلیس ، "رابرتز" بعد از اقدام به این حمله وحشیانه ، با افسردگی و در کمال درماندگی به مهمانی رفت و در حالی که مست بود فریاد می زد:" من او را کشتم."اشلی" مرده است." و صاحب مهمانی که گمان می کرد او از شدت مستی هذیان می گوید او را از خانه اش بیرون انداخت.

عده ای از مهمانان با نگرانی با پلیس تماس گرفتند. پلیس این مرد روانی 49 ساله را در حالی که از شدت سرما ، در نزدیکی خانه والدینش درلا به لای بوته ها به خود می پیچید، دستگیر کرد.

به گزارش دادگاه، "رابرتز" به خاطر آتش زدن خانه نامزد سابقش در آزادی مشروط به سر می برد.

مامور پرونده، "پیتر کلارک" می گوید: حمله وحشیانه "رابرتز" به خانم "آرنولد" بسیار بی رحمانه بود تا جایی که حتی موجب صدمات جدی به خانواده این زن شده است.

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 
او افزود: "رابرتز" دچار یک عقده و وسواس نسبت به مواد مخدرش است و زمانی که نامزدش"خانم آرنولد" آنها را دزدیده بود، این عقده، او را دچار جنون کرد. تاسف برانگیزترین مورد، شباهت این حادثه با حادثه آتش سوزی است که سال گذشته "رابرتز" مرتکب شده بود. انگیزه او در آتش زدن خانه نامزد سابقش نیز به دلیل مواد مخدر بود. نامزد سابق این مرد زنده زنده در آتش سوخت چون فقط دست به مواد مخدر "رابرتز" زده بود.

او در ادامه گفت:  حمله او به خانم "آرنولد" حمله ای برنامه ریزی شده نبود وتنها به این دلیل بود که "رابرتز" روان پریش  ناگهان از خود بی خود شده و این جمله وحشیانه را آغاز کرده بود.

با وجود این حمله بی رحمانه  ،"رابرتز"  به حداقل حکم یعنی تنها 9 سال زندانی محکوم شد که به عقیده بسیاری ،حکمی ناعادلانه برای چنین مرد روانی است و دوباره پس از آزادی وی معلوم نیست چه کسی قربانی بعدی وی باشد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران