اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوالیه آواز ایران در جوار حافظ خواند


شهرام ناظری هنرمند برتر موسیقی سنتی کشورمان، شامگاه شنبه در ویژه برنامه بزرگداشت یادروز حافظ در جوار آرامگاه این شاعر بلند آوازه ایران زمین به اجرای موسیقی پرداخت.

خبرگزاری ایرنا: شهرام ناظری هنرمند برتر موسیقی سنتی کشورمان، شامگاه شنبه در ویژه برنامه بزرگداشت یادروز حافظ در جوار آرامگاه این شاعر بلند آوازه ایران زمین به اجرای موسیقی پرداخت.

شهرام ناظری در این اجرای خود اشعار حافظ را با تلفیق موسیقی سنتی اجرا کرد.

این اجرای موسیقی مورد تشویق و اقبال مردم حاضر در این برنامه شد.

شهرام ناظری هنرمند کشورمان از حضور مهمانان در این برنامه تشکر کرد و حضور مسئولان عالی رتبه کشور و استان دراین برنامه را فتح باب فعالیت های فرهنگی در فارس عنوان کرد.

وی گفت: حافظ حیثیت ایرانیان است که امیدواریم دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به حافظیه داشته باشد.

ناظری با بیان اینکه حافظ بزرگترین شاعر جهان است افزود: باید به فرهنگ کشور اهمیت داد و مشاهیر و بزرگان کشور به خوبی به نسل جوان و مردم دنیا معرفی شود.

وی بیان کرد: باید فرهنگ کشور را با ابزارهای مناسب حفظ و به جهانیان معرفی و عرضه کرد.

ویژه برنامه یادروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، مسعود سلطانی فرمعاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مسوولان استانی در جوار آرامگاه این شاعر نامی کشورمان برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
تحویل سال در جوار حافظ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طنین صدای شوالیه آواز ایران بر سر مزار مولانا


شوالیه آواز ایران در آستانه سفر به قونیه گفت: این كنسرت‌، هدیه‌ی كوچكی برای شیفتگان مولانا است.

شوالیه آواز ایران در آستانه سفر به قونیه گفت: این كنسرت‌، هدیه‌ی كوچكی برای شیفتگان مولانا است.

شهرام ناظری درباره‌ی اجرایی كه 22 و 24 آذرماه ( 13 و 15 دسامبر) در شهر قونیه دارد . توضیح داد: این كنسرت هدیه كوچكی برای شیفتگان و عاشقان حضرت مولانا است و به طور كاملا رایگان برگزار می‌شود.



این خواننده ادامه داد: قطعاتی كه در این كنسرت اجرا می‌شوند همگی از اشعار مولانا هستند و یك قطعه نیز با كلامی از حافظ خوانده می‌شود تا از اشعار این هنرمند نیز یادی كنیم.

 حسین پرنیا(سنتور)،‌فرید الهامی(شورانگیز)، صابرنظرگاهی(تار)، سعیدنایب محمدی(عود)، فرهاد صفری(دف و زروان)،‌یونس پاك نژاد(كمانچه) و شهرام مهدی(دف) شهرام ناظری را در این كنسرت همراهی‌ می‌كنند.

منبع: ایسنا