اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهری با یک نفر جمعیت! (+عکس)



 

شهری با یک نفر جمعیت

 

شهردار مزبور در داخل شهر زندگی نمی کند اما وی گفته است، سرشماری انجام یافته در سال 2000صحیح نبوده و هم اکنون 3 نفر در آن شهر زندگی می کنند.

 

شهر کوچک Lost Springs (چشمه های گمشده) در ایالت Wyoming آمریکا، بر اساس سرشماری سال 2000، تنها دارای یک نفر جمعیت بوده است!

شهری با یک نفر جمعیت

 

به گزارش ایرانتو، این در حالی است که در سال 1911، بیش از 200 نفر در آنجا زندگی می کردند، اما از سال 1930 و بده نبال تعطیل شدن معدن، مردم کم کم از شهر کوچ کردند.

 

جالب اینکه، با وجود جمعیت یک نفری، هنوز این شهر دارای یک اداره پست، پارک کوچک، ساختمان شهرداری و حتی یک بقالی است.

شهری با یک نفر جمعیت

 

شهردار مزبور در داخل شهر زندگی نمی کند اما وی گفته است، سرشماری انجام یافته در سال 2000 صحیح نبوده و هم اکنون 3 نفر در آن شهر زندگی می کنند.

 

علاوه بر آمریکا، در کشورهای دیگری نظیر کانادا، انگلیس، فرانسه، ایرلند، نیوزیلند، روسیه و اسکاتلند نیز، شهرهایی با یک نفر جمعیت، وجود دارد./عصرایران


ویدیو مرتبط :
شهری جدید ولی با عدم افزایش جمعیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهری با جمعیت ۱ نفر+ عکس



 

 

شهر " بافورد" در ایالت "ویومینگ " در غرب آمریکا تنها ۱ نفر جمعیت دارد. اگر مایل هستید تا با کم جمعیت ترین شهر جهان آشنا شوید این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش افکارنیوزبه نقل ازباشگاه خبرنگاران، همه ما تاکنون مطالب زیادی را در مورد شهرها و روستاهای کم جمعیت شنیده ایم. شهر و روستاهایی که جمعیت آنها در حدود چند خانوار بیشتر نیست . اما نظر شما در مورد شهری با جمعیت ۱ نفر چیست؟

شهری به نام " بافورد" در ایالت "ویومینگ " در غرب آمریکا تنها ۱ نفر جمعیت دارد. " سامونس" شهردار و تنها ساکن این شهر یک نفره است که قصد دارد از سمت شهرداری این شهر بازنشسته شود و به اداره پمپ بنزین خود بپردازد.. وی این برنامه را در ذهن خود دارد تا پس از مدتی به شهری دیگر با جمعیتی بیشتر مهاجرت کند.

 

 

شهر  بافورد,شهری با جمعیت ۱ نفر

 


این شهر شامل یک خانه با ۳ اتاق خواب ، ۱۰ جریب زمین و یک مدرسه قدیمی که در سال ۱۹۰۵ میلادی ساخته شده است ، می باشد. در حال حاضر آقای سامونس این شهر کوچک را که کوچکترین شهر در کل آمریکا به حساب می آید را به حراج گذاشته است و قصد دارد این شهر را به شخصی بفروشد که بتواند از عهده اداره آن براید.

او خود اینگونه می گوید : من فکر می کنم که فقط فروختن این شهر اقدام عادلانه ای نباشد. بلکه باید سعی کنم تا این شهر را به فرد دلسوزی بسپارم. در حال حاضر پیشنهادی به ارزش ۶۴ هزار پوند برای خرید این شهر ارائه شده است. مراسم حراجی در روز ۵ آوریل برگزار خواهد شد.../باشگاه خبرنگاران