اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهرداری تهران: سن زنان كارتن‌خواب به 17 سال رسید



زنان كارتن‌خواب ,کارتن‌خواب

شهرداری تهران: سن زنان كارتن‌خواب به 17 سال رسید

زمانی در هشت سال گذشته عمده آمار زنان بی‌خانمان و کارتن‌خواب شهر تهران به زنان سالمند تعلق داشت اما این روز‌ها شاهد حضور زنان جوان هستیم.

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، از کاهش سن زنان کارتن‌خواب در پایتخت خبر داد. ‌

"رضا جهانگیری‌فرد"  با بیان اینکه اطلاع دقیقی از سن دقیق زنان کارتن‌خواب در شهر تهران در دست ندارم، اظهار کرد: هم‌اکنون در شهر خانواده‌ای به همراه فرزندان خود بی‌خانمان هستند آیا می‌توان استناط کرد سن بی‌خانمانی به کودکان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه به طور کلی میانگین سنی زنان کارتن‌خواب کاهش یافته است، تصریح کرد: زمانی در هشت سال گذشته عمده آمار زنان بی‌خانمان و کارتن‌خواب شهر تهران به زنان سالمند تعلق داشت اما این روز‌ها شاهد حضور زنان جوان هستیم.

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه علت اصلی افزایش تعداد کارتن‌خواب‌های زن در شهر تهران اعتیاد است، گفت: زنان زود‌تر از مردان در برابر اعتیاد ضربه می‌خورند و از خانواده‌ طرد می‌شوند از این رو در هر سن و سالی به بی‌خانمانی مبتلا می‌شوند.

جهانگیری فرد با اشاره به اینکه میانگین سن زنان کارتن‌خواب شهر به ۱۷ و ۱۸ سال کاهش یافته است، تاکید کرد: شاید به صورت موردی فردی با سن کمتر از ۱۵ سال نیز در شهر تهران کارتن‌خواب شود اما به دلیل سن کم سریعا به مراکز بهزیستی تحویل داده می‌شود آنچه در این میان اهیمت دارد این است که زنان کارتن‌خواب شهر تهران جوان شده‌اند.
/ایلنا

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میانگین سن زنان كارتن‌ خواب تهران


معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشاركت‌های اجتماعی شهرداری تهران، از كاهش سن زنان كارتن‌خواب در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشاركت‌های اجتماعی شهرداری تهران، از كاهش سن زنان كارتن‌خواب در پایتخت خبر داد.

 ‌«رضا جهانگیری‌فرد» با بیان اینكه اطلاع دقیقی از سن دقیق زنان كارتن‌خواب در شهر تهران در دست ندارم، اظهار كرد: زمانی در هشت سال گذشته عمده آمار زنان بی‌خانمان و كارتن‌خواب شهر تهران به زنان سالمند تعلق داشت اما این روز‌ها شاهد حضور زنان جوان هستیم.

علت اصلی افزایش تعداد كارتن‌خواب‌های زن در شهر تهران اعتیاد است. زنان زود‌تر از مردان در برابر اعتیاد ضربه می‌خورند و از خانواده‌ طرد می‌شوند از این رو در هر سن و سالی به بی‌خانمانی مبتلا می‌شوند.

میانگین سن زنان كارتن‌خواب شهر به ۱۷ و ۱۸ سال كاهش یافته است. شاید به صورت موردی فردی با سن كمتر از ۱۵ سال نیز در شهر تهران كارتن‌خواب شود اما به دلیل سن كم سریعا به مراكز بهزیستی تحویل داده می‌شود آنچه در این میان اهمیت دارد این است كه زنان كارتن‌خواب شهر تهران جوان شده‌اند.