اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شمع هایی با بوی مرغ سوخاری +عکس



اخبار گوناگون - شمع هایی با بوی مرغ سوخاری +عکس

شمع ها معمولا وسیله های فانتزی در خانه به حساب می آیند اما در مواقعی نیز می توانند به کمک انسان آیند که مهمترین آن خاموشی و نبود برق است. شمع از جنس پارافین است و بوی خاصی ندارد و از آن برای تزئین استفاده می شود.

زمانی که از شمع ها استفاده می کنیم تنها به دنبال نور آن ها هستیم و چیز زیادی از آن ها نمی خواهیم اما طراحان دست به ابتکاراتی زده اند که باعث شده است شمع ها از حالت گذشته خود خارج شوند و کاربردی دیگر بگیرند.

 

مرغ سوخاری را هر کسی دوست دارد زیرا طعم آن یک چاشنی خاص دارد و طعم و بوی خوبی دارد. از آنجایی که خوردن فست فود برای بدن ضرر دارد، نمی توان هر روز از این خوراکی استفاده کرد ولی بو کشیدن آن هیچ وقت و در هیچ مقاله ای مضر اعلام نشده است.

 

اخبار ,اخبار گوناگون, شمع های فانتزی

 

به تازگی تعدادی محقق جوان و عاشق فست فود شمعی را ابداع کرده اند که پس از روشن شدن بوی مرغ سوخاری تازه را در هوا پخش می کند. این شمع ها پس از تخقیق 3 ماهه ساخته شده اند و در بطن بافت های آن مقداری از این مرغ های سوخاری به همراه چاشنی جاسازی شده است.

 

برای ساخت این شمع ها، محققان مرغ های مختلف را درون ماهیتابه سوخاری کرده و روغن آن رابرای ساخت شمع استفاده کرده اند. همچنین مقداری از گوشت مرغ نیز در درون این شمع ها قرار داده شده است. البته این شمع دارای سبک خاصی از درست شدن است که به صورت راز باقی مانده است. این شمع ها از ماه آینده وارد بازار می شوند.

 

اخبار ,اخبار گوناگون, شمع های فانتزی


اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
‫تخم مرغ سوخاری- روش سوخاری کردن تخم مرغ با زرده کرمی پرمزه |Deep-fried Eggs‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرغ چینی تخم مرغ بولینگی می‌گذارد (+عکس)



 

 

مرغ چینی تخم مرغ بولینگی می‌گذارد

 

روز گذشته هنگامی كه برای برداشتن تخم مرغ‌ها به آشیانه مرغ‌ها در مزرعه‌ام رفتم، با كمال تعجب متوجه شدم، یكی از مرغ‌هایم تخم مرغی به شكل استوانه بولینگ گذاشته است.

 

یك كشاورز چینی اعلام كرد كه مرغش، تخم مرغی شبیه به استوانه بولینگ گذاشته است.

 

به گزارش ایسنا، «ژانگ یونگ فنگ» كه اهل منطقه‌ای در جنوب چین است، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این كشور، گفت:

 

روز گذشته هنگامی كه برای برداشتن تخم مرغ‌ها به آشیانه مرغ‌ها در مزرعه‌ام رفتم، با كمال تعجب متوجه شدم، یكی از مرغ‌هایم تخم مرغی به شكل استوانه بولینگ گذاشته است.

 

این كشاورز 75 ساله در ادامه به پایگاه اطلاع رسانی تلگراف، گفت: این اولین باری بود كه چنین تخم مرغی را می‌دیدم.

 

 تاكنون هیچ كس متوجه نشده، چرا این مرغ خانگی تخم مرغی به این شكل گذاشته است./عصرایران