اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شما در مقابل دوربین مخفی هستید!



 

شما در مقابل دوربین مخفی هستید!

 

 

اعضای باند سارقان زورگیر كه به صورت گسترده تحت پوشش حمل مسافر از مردم سرقت می كردند، وقتی متوجه شدند مرد مسافر پولی ندارد، عنوان می كردند شما در مقابل دوربین مخفی هستید.

 

اعضای این باند متشكل از ۳ مرد و یك زن بودند كه با خودروهای اجاره ای در محدوده غرب تهران با تهدید مسافران با قمه و چاقو از آنها سرقت می كردند.

در پی شكایت های متعدد مردمی در شعبه ۵ دادسرای جنایی تهران مبنی بر زورگیری ۳ سرنشین خودرو كه یك زن نیز همدستشان است، موضوع این شكایت ها برای رسیدگی و تحقیق به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارسال شد.

با شروع تحقیق از مالباختگان مشخص شد اعضای این باند با خودروهای مختلف در غرب تهران، مسافران را در صندلی عقب بین دو عضو باند سوار كرده و با ایجاد رعب و وحشت برای آنها، اموالشان را سرقت و مالباختگان را در مناطق خلوت یا محله های تاریك رها می كنند و متواری می شوند.

شناسایی سركرده باند

با جمع بندی اطلاعات در این ارتباط، در مرحله بعدی با چهره نگاری رایانه ای از سارقان و تطبیق آن با بانك اطلاعات مجرمان سابقه دار، ردپای یك متهم به نام علیرضا (۳۰ ساله) در این سرقت ها شناسایی و مشخص شد وی بتازگی از زندان آزاد شده است.

سرهنگ یگانه، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در ارتباط با پیگیری پرونده گفت: پس از جمع بندی اطلاعات و با توجه به این كه مالباختگان در شكایت خود عنوان كرده بودند یك زن نیز با نشستن در صندلی جلو اعتماد مسافران را جلب می كرده است، كارآگاهان پلیس آگاهی در عملیاتی هماهنگ هر ۴ عضو این باند را دستگیر كردند.

در تحقیق از متهمان مشخص شد سركرده باند (علیرضا) با كرایه خودرو از دوستان خود، با همدستی دیگر اعضای باند، سرقت ها را انجام می داده است.

دوربین مخفی

زن سارق نیز در اعترافات خود گفت: در خیابان با علیرضا آشنا شدم و پس از مدتی با تهدید وی، در سرقت ها آنها را همراهی می كردم.

متهم اضافه كرد: در چند مرحله وقتی مسافری را سوار خودرو می كردیم و او پول كمی همراه داشت، علیرضا با پرداخت مبلغی ناچیز به مسافر عنوان می كرد، ما در حال ساخت فیلمی در ارتباط با دوربین مخفی و ثبت واكنش مردم نسبت به سارقان هستیم كه آنها نیز از ما تشكر كرده و از خودرو پیاده می شدند.

علیرضا نیز دراین باره می گفت: پرداخت این پول مانع از شكایت مسافر می شود.

سرهنگ یگانه تصریح كرد: با اعتراف اعضای این باند به چندین فقره سرقت، مالباختگانی كه اموال آنها با خودروهای مختلف در غرب تهران سرقت شده است، برای شناسایی سارقان به پایگاه دوم پلیس آگاهی واقع در خیابان زنجان مراجعه كنند..... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی(دزد گردن كلفت-خیلی هیجان انگیزه). دوربین مخفی حر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوربین مخفی: پوستر تبلیغاتی ترسناک!


مجله اینترنتی صبح بخیر
 
 
 

پوستر تبلیغاتی ترسناک



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.



در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.