اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شلیک راکت از غزه به اسرائیل /اولین حمله بعد از 2 سال



اخبار,اخبار بین الملل,حمله به نوار غزه

 
اخباربین الملل - شلیک راکت از غزه به اسرائیل /اولین حمله بعد از 2 سال

پلیس اسرائیل ادعا کرد که چندین فروند راکت شلیک شده از نوار غزه روز چهارشنبه به بخش های جنوبی اسرائیل اصابت کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز از قدس اشغالی، این حمله یک روز پس از شهادت سه فلسطینی در تهاجم نیروهای رژیم صهیونیستی به باریکه غزه صورت گرفته است.

هنوز گزارشی درباره تلفات این حملات راکتی منتشر نشده است.

یک مقام محلی رژیم صهیونیستی به رادیو ارتش این رژیم گفت که این حمله راکتی در دو سال گذشته بی سابقه بوده است که بر اساس گزارش ها در آن حدود 30 فروند راکت شلیک شده است.

همزمان با این حملات،آژیرهای خطر در بخش هایی از جنوب فلسطین اشغالی برای هشدار به ساکنان برای رفتن به پناهگاه به صدا درآمد.
 اخبار بین الملل -ایرنا 

 


ویدیو مرتبط :
لحظه شلیک راکت های غزه به سمت مناطق اشغالی!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت فیلمی جنجالی از حمله ی اتمی ایران به اسرائیل در فوریه سال 2013



برنامه اتمی ایران , انفجار هسته ای , تاسیسات اتمی ایران

 

سایت شبکه ی اسکای نوشت: یک نسخه ی اخرالزمانی از اسرائیل در مقابل اماج حملات ایران در یک فیلم به تصویر کشیده شده است. سازندگان این فیلم هشدار داده اند که این تصاویر در صورت عدم توقف برنامه اتمی ایران به حقیقت می پیونند.

تاریخ این جنگ فوریه 2013 است و در حالی که هواپیماهای جنگی در آسمان رژه می روند، ابرهایی بزرگ به واسطه ی یک انفجار هسته ای به وجود می آید.

این فیلم کوتاه هم اکنون 100 هزار ببننده به خود در یوتیوب جذب کرده است و نام آن "روز آخر اسرائیل" نام دارد.

این فیلم توسط کارگردان اماتور صهیونیستی به نام رونن بارانی ساخته شده است که گفته است: هیتلر در عرض 5 یا 6 سال 6 میلیون یهودی را نابود کرد. اما احمدی نژاد با یک یا دو بمب آن را در عرض 5 تا 6 ثانیه انجام می دهد.

وی می افزاید: برای همین است که می خواهم دنیا را بیدار کنم!

اسکای در ادامه نوشت: بحث بر سر تهدید ایران  سال ها است که دولت اسرائیل را به خود مشغول کرده است، اما در ماه های اخیر بحث ها بر سر حمله ی پیشگیرانه به تاسیسات اتمی ایران افزایش یافته است.

همین مسئله منجر به برنامه ریزی برخی از اسرائیلی ها در مورد حمله ی تلافی جویانه ایران و متحدانش به سرزمین های اشغالی شده است.../انتخاب