اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شلیك های مرگبار مرد شیشه ای



 

 

 

مرد شیشه ای

 

 

مردی معتاد با ورود به خانه همسایه اش در یكی از محله های ساوه، ۴ عضو این خانواده و ۳ مهمان آنها را به گلوله بست و متواری شد.

در این حادثه هولناك، مرد صاحبخانه و یكی از زنان مهمان كشته شدند و ۵ نفر دیگر در یك قدمی مرگ قرار دارند.

به گزارش «جام جم»، عصر روز چهارشنبه گذشته با صدای شلیك های پیاپی در خیابان كارگر شهرستان ساوه، اهالی سراسیمه از منازلشان بیرون آمدند.

آنها كه بشدت وحشت كرده بودند، مشاهده كردند یكی از همسایه ها به نام مهرداد در حالی كه سلاح كلاشینكف به دست دارد، سراسیمه از خانه همسایه دیگر بیرون آمد و پا به فرار گذاشت.

تیراندازی های پیاپی مرد مسلح

همسایه ها به تعقیب او پرداختند تا سد راهش شوند كه مرد مسلح شروع به تیراندازی كرد و از آنها خواست از او فاصله بگیرند، در غیر این صورت همه شان را می كشد. همسایه ها ناچار از او دور شدند.

مرد مسلح نیز با سد كردن راه یك خودرو و تهدید راننده، با سوار شدن به خودرو متواری شد. یكی از مردان همسایه با پلیس تماس گرفت و تقاضای كمك كرد.

۷ مصدوم در خانه همسایه

همسایه ها پیش از حضور ماموران وارد محل حادثه شدند و مشاهده كردند اعضای خانواده صاحبخانه به نام مراد و ۳ زن كه از همسایه ها بودند، با شلیك گلوله زخمی شده اند.

ماموران آگاهی شهرستان ساوه با عزیمت به محل حادثه، افراد زخمی را كه ۴ زن، یك مرد و ۲ كودك بودند، به بیمارستان منتقل كردند.

فرار آدمكش آشنا

به این ترتیب ماموران به تحقیق از همسایه ها پرداختند و متوجه شدند عامل این حادثه هولناك مردی معتاد به نام مهرداد است. با تشكیل پرونده ای در این ارتباط، تحقیقات كارآگاهان جنایی آغاز شد.

مرگ مرد صاحبخانه

در ادامه تحقیقات ماموران اطلاع یافتند مرد صاحبخانه ـ مراد ـ براثر شدت خونریزی ناشی از اصابت گلوله جان باخته است.

با گزارش موضوع مرگ وی به بازپرس كشیك ویژه قتل دادسرای ساوه، جسد این مرد به پزشكی قانونی منتقل شد.

در ادامه ماموران به تحقیق از یكی از مجروحان حادثه پرداختند كه او عامل حادثه را یكی از همسایه ها به نام مهرداد معرفی كرد.

شاهد حادثه از جنایت گفت

زن زخمی به پلیس گفت: من و ۲ نفر از زنان همسایه مهمان خانه مراد بودیم كه مهرداد ـ یكی دیگر از همسایه ها ـ سلاح به دست وارد خانه شد.

وی افزود: همه ترسیده بودیم و می خواستیم فرار كنیم، اما مرد همسایه ـ مهرداد ـ كه مواد مخدر (شیشه) مصرف كرده بود، تهدید می كرد در صورت مقاومت، همه ما را خواهد كشت. داد و فریاد به راه انداختیم تا همسایه ها را باخبر كنیم كه در این هنگام او چند تیر هوایی شلیك كرد.

زن مصدوم ادامه داد: ابتدا مرد مسلح به سمت صاحبخانه شلیك كرد و سپس من و دیگر افراد حاضر در خانه را كه در حال فرار بودیم مورد هدف قرار داد.

ماموران با اطلاعات به دست آمده از این شاهد حادثه، جستجوی ویژه ای را آغاز كردند.

مرگ دومین مصدوم در بیمارستان

در ادامه به ماموران خبر رسید یكی از زنان همسایه نیز براثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است و ۵ مصدوم دیگر با مرگ دست و پنجه نرم می كنند.

آخرین گزارش از این حادثه هولناك حاكی است، ماموران همچنان در جستجوی آدمكش مسلح هستند و تلاش پزشكان برای نجات جان ۵ مصدوم حادثه ادامه دارد...../گزارش : جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
1. شلیك و توضیحات كلی اسلحه عملیاتی HK 416 با قابلیت شلیك در شرایط جوی مختلف قسمت اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقشه مرگبار مرد شیشه‌ای برای سرقت از دوست‌پولدار



مرد معتاد که برای سرقت میلیونی، دوست پولدارش را به قتل رسانده بود، سه ماه پس از جنایت دستگیر و به قتل اعتراف کرد.

 به گزارش میزان، ۱۸ دی سال گذشته ماموران پلیس مشهد در جریان کشف جسد مرد ۳۹ ساله ای در صندوق عقب خودرو تاکسی اش قرار گرفتند. با حضور ماموران پلیس آگاهی تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ راننده تاکسی آغاز شد. پزشک جنایی با معاینه جسد اعلام کرد مقتول به علت خفگی جانش را از دست داده و ۴۸ ساعت از زمان مرگش می گذرد.

 

در ادامه با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای رمز گشایی از قتل راننده تاکسی آغاز شد. ماموران در نخستین گام به تحقیق از خانواده مقتول به نام فرهاد پرداختند. همسر فرهاد مدعی شد همسرم با کسی مشکلی نداشته و بیشتر روز را با یکی از دوستانش که اعتیاد دارد می‌گذراند با شناسایی دوست مقتول به نام مقتول مهران او به پلیس آگاهی احضار و هرگونه اطلاع از قتل را تکذیب کرد و گفت: من و فرهاد از دوستان قدیمی هستیم و من هیچ نقشی در قتل او نداشتم.

 

درحالیکه هیچ سرنخی در پرونده وجود نداشت ماموران متوجه شدند چندین بار از بانک‌های مختلف سطح شهر از حساب مقتول پول برداشت شده است. با به دست آمدن این سرنخ،ماموران با مراجعه به بانک و مشاهده تصاویر دوربین‌ها متوجه شدند سه پسر جوان اقدام به برداشت پول از حساب مقتول کرده اند. با گذشت ۳ ماه از وقوع قتل راننده تاکسی سرانجام هویت یکی از سه پسر جوان مشخص و ماموران متوجه شدند عامل برداشت از حساب مقتول پسر دوست او مهران است. با به دست آمدن این سرنخ سرانجام پسر جوان ،۲۱ فروردین امسال شناسایی و دستگیر شد.

 

با انتقال متهم به اداره آگاهی او منکر هرگونه اطلاع از قتل راننده تاکسی شد و گفت: پدرم چند ماه قبل کارت عابر بانکی را به من داد و درخواست کرد برایش از این حساب پول برداشت کنم. من نیز به همراه دو دوستم طی چند بار حساب را خالی کردیم. من هیچ اطلاعی از مرگ فرهاد ندارم. با اظهارات پسر جوان بلافاصله پدر او نیز دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد. مهران ۴۲ ساله این‌بار با اعتراف به قتل دوستش گفت: چند روز قبل از قتل با فرهاد مشغول صحبت بودم که او ادعا کرد در حسابش ۱۱۱ میلیون تومان پول دارد. وسوسه شدم تا با این پول برای خودم زندگی خوبی درست کنم.

 

متهم اضافه کرد: روز جنایت فرهاد را به خانه ام دعوت کردم. بعد از چند دقیقه با جسمی سخت ضربه ای به سرش زدم که بیهوش شد. ساعتی بعد او به هوش آمد و این بار با پیچیدن کیسه زباله دور گلویش خفه اش کردم. سپس جسد را داخل صندوق عقب خودروی خودش گذاشتم و خودرو را در منطقه ای خلوت رها کردم.بعد از قتل تمامی ۱۱۱ میلیون تومان را از حسابش خارج و مقداری از آن را خرج زندگی و مواد کردم. سرهنگ حمید رزم‌ها رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: تحقیقات بیشتر از متهم ادامه دارد.


 اخبار حوادث  -  میزان