اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شكایت ارغوان رضایی از پدرش !


رضایی كه در رده 52 تنیس بانوان جهان قرار دارد، فصل ضعیفی را در سال 2011 سپری كرد. وی دارای 4 عنوان قهرمانی از جمله مسابقات تنیس آزاد مادرید در سال گذشته است. ارسلان رضایی در تاریخ 8 خرداد مصاحبه‌ای با ژورنال دو دیمانش داشت و اعلام كرد كه گناهی ندارد و فرصت طلبانی دخترش را احاطه كرده‌اند.

مشكلات بین ارغوان رضایی و پدرش كاملا جدی شده است و این‌بار قرار است كه دادگاه به این مشكلات رسیدگی كند.  ارغوان رضایی اخیرا به دادگاه مراجعه كرده و از پدرش به خاطر «آزار و اذیت روحی، خشونت‌های تعمدی و تهدید به مرگ» شكایت كرده است.

ارغوان رضایی تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسه شكایتی قانونی علیه پدرش به اتهام اخاذی به دادگاه فرانسه تقدیم كرد. رضایی در ماه ژانویه در حال مسابقه در زمین با پدرش ارسلان، دعوایی لفظی داشت كه منجر به محروم شدن ارسلان رضایی از مسابقات تنیس WTA شد.

شكایت رضایی از پدرش از این حكایت دارد كه وی ماهیانه 2 هزار یورو (2900 دلار) به پدرش پرداخت می‌كرد، اما وی به یك‌باره تقاضای 35 هزار یورو (50 هزار و 750 دلار) در ماه را كرده است.

این شكایت در دادگاه بیلان بولون در حومه پاریس ارائه شد كه فاصله چندانی با مكان برگزاری مسابقات تنیس رولاند گاروس ندارد و سپس به مقامات سینت‌این در جنوب‌شرقی فرانسه ارجاع داده شد؛ جایی كه خانواد‌ه‌های ایرانی فرانسه در آنجا زندگی می‌كنند.

رضایی كه در رده 52 تنیس بانوان جهان قرار دارد، فصل ضعیفی را در سال 2011 سپری كرد. وی دارای 4 عنوان قهرمانی از جمله مسابقات تنیس آزاد مادرید در سال گذشته است. ارسلان رضایی در تاریخ 8 خرداد مصاحبه‌ای با ژورنال دو دیمانش داشت و اعلام كرد كه گناهی ندارد و فرصت طلبانی دخترش را احاطه كرده‌اند.

وی در مصاحبه دیگری گفت: خانواده مهاجر به درآمد ارغوان از تنیس وابسته است. من وقف دخترم هستم و هیچ وقت بازنشسته نمی‌شوم. اگر بتوانم شغلی دست و پا كنم، این كار را انجام می‌دهم، اما چنین چیزی در سن 60 سالگی آسان نیست. می‌خواهم به بازیكنان جوان با انگیزه كمك كنم، تجربه این كار را دارم. اما از لحاظ مالی نمی‌توانم كاری انجام بدهم.

خبرگزاری فرانسه نیز در گزارشی اعلام كرد، شكایت ارغوان از پدرش به دلیل اذیت و آزار، خشونت و تهدید به مرگ بوده است اما پلیس فرانسه در مصاحبه‌ای به همین خبرگزاری اعلام كرد كه تاكنون هیچ مدركی دال بر ادعای ارغوان پیدا نشده است.


گفتنی ست پس از قهرمانی ارغوان رضایی در تورنمنت باستد ۲۰۱۰ که یازده ماه پیش در سوئد اتفاق افتاد، تمام اخباری که درباره او منتشر شده است فقط دربرگیرنده شکست‌ها، درگیری پدرش با دوست‌پسر او در ورزشگاه و سرانجام توسل به دادگاه به دلیل اختلافات مالی بوده است.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
ارغوان رضایی در تبلیغ گاز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای درگیری ارغوان رضایی با پدرش


ارغوان رضایی بعد از اختلافات چند سال قبل با خانواده‌اش دوباره پدرش را به عنوان مربی‌اش انتخاب کرده است.

روزنامه هفت صبح: ارغوان رضایی بعد از اختلافات چند سال قبل با خانواده‌اش دوباره پدرش را به عنوان مربی‌اش انتخاب کرده است.

ارغوان رضایی از مسابقات استرالیا اوپن سال 2011 به بعد عملکرد چندان خوبی در مسابقات تنیس نداشته است. ارغوان در آن تورنمنت با پدرش ارسلان که مربی‌اش بود درگیری شدیدی داشت و کار به پلیس استرالیا کشید. آن زمان این بحث مطرح شد که پدر ارغوان با نامزد او درگیری فیزیکی داشته که ارغوان این خبر را تکذیب کرد.

رضایی که زمانی جزو 20 بازیکن برتر دنیا بود بعد از آن وارد سراشیبی شد و در شرایطی که خانواده‌اش را کنار خود‌ نمی‌دید روزهای بدی را سپری کرد با این همه او تلاش‌هایش را بیشتر کرد تا حداقل در بین 200 تنیسور برتر دنیا جایی داشته باشد.

آشتی‌کنان در پاریس

 او با سهمیه ویژه وارد مسابقات اوپن فرانسه شد و به‌رغم شکست مقابل پترا کویتوا بازی خوبی را ارائه داد. اما اتفاق بزرگ بعد از این شکست رخ داد جایی که ارغوان به خبرنگاران اعلام کرد که با پدرش آشتی کرده: «از سه هفته قبل دوباره با پدرم تمرین می‌کنم و شرایط بسیار خوبی دارم. متاسفانه عده‌ای فکر می‌کنند که این کار برای من پسرفت محسوب می‌شود در حالی که من اصلا چنین عقیده‌ای ندارم.

پدرم برای کمک به من کنارم آمده و می‌خواهیم گذشته را فراموش کنیم.» رضایی گفته دو سالی طول کشید تا او دوباره پیش پدرش برگردد: «همه ما شایسته فرصت دوباره هستیم. من همه چیز زندگی‌ام را از پدرم دارم و روابط‌مان عوض شده است. فکر می‌کنم تمام کسانی که اینجا هستند زمانی با والدین‌شان مشکل داشته‌اند اما از آنجایی که مرا خیلی‌ها می‌شناسند اختلاف من با خانواده‌ام  بیشتر به چشم آمد حالا هم از تصمیمم مبنی بر بازگشت پیش خانواده‌ام بسیار راضی هستم.»

رضایی که در یکی از آکادمی‌های تنیس حومه پاریس تمریناتش را پیگیری می‌کرد هنوز نمی‌داند که باز هم آنجا خواهد رفت یا نه. در بازی مقابل کویتوا مشخص بود که ارغوان شرایط جسمانی ایده‌آلی ندارد و به لحاظ فکری هم به طور صد‌درصد برای این مسابقه آماده نیست. او می‌گوید: «نگران بودم. نگران اینکه یا راحت می‌برم یا در اولین بازی باید از تورنمنت خداحافظی کنم‌ اما بعد از یک ست به خودم گفتم که چیزی برای از دست دادن ندارم و به همین دلیل بازی عادی خودم را انجام دادم.»

ارغوان امیدوار است تا آخر سال دوباره به جمع 100 تنیسور برتر دنیا برگردد تا به طور مستقیم در تمام مسابقات سال 2014 حضور داشته باشد: «اینکه بتوانی با رقیبان قدرتمند مبارزه کنی احساس خیلی خوبی است. من مدتها این فرصت را نداشتم و حالا احساس می‌کنم که دوباره می‌توانم عملکرد خوبی داشته باشم. موضوعی که اعتماد به نفسم را بالا می‌برد و حالا نیاز به زمان و پیروزی در چند بازی دارم تا دوباره به روزهای اوجم برگردم.»