اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شركت در "عروسی" كار را به "طلاق" كشاند



 

شركت در

 

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم با من هیچ مشکلی نداشته و با یکدیگر تفاهم کامل داریم ولی یک شب که با اجازه و هماهنگی او به یک مجلس عروسی رفتم، هنگام بازگشت متوجه شدم که او خانه را خالی کرده و فردای آن روز دادخواست طلاق داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست مهریه ۵۷۵ سکه ای خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن با اشاره به اینکه ۲ سال و ۲ هفته است که زیر یک سقف با یکدیگر زندگی کردیم، گفت: هنوز دلیل دادخواست طلاق شوهرم را نفهمیدم.

وی در ادامه با بیان اینکه در مقابل دادخواست طلاق شوهرم، مهریه ام را به اجرا گذاشته ام، افزود: ازدواج ما کاملاً به صورت سنتی بود و مادرش ابتدا به خواستگاری آمد و بعد از مدتی کوتاه و بدون تحقیق با یکدیگر ازدواج کردیم.

زن با بیان اینکه شوهرم با من هیچ مشکلی نداشت و با یکدیگر تفاهم داشتیم، اظهار داشت: هنوز متوجه نشدم چرا باید از سوی شوهرم دادخواست طلاق داده شود چون ما عاشق هم هستیم.

وی عنوان کرد: شوهرم روز آخر ملاقاتمان مرا به آرایشگاه برد تا به عروسی یکی از دوستانم بروم ولی بعد از بازگشت متوجه شدم که تمام وسایل خانه را با خود برده و حتی یک ریال نیز در خانه باقی نگذاشته است.

زن در ادامه افزود: شوهرم از پرداخت مهریه ترس دارد و این را زمانی متوجه شدم که خانه را خالی کرده و تمام وسایل آن را برده بود بنابراین باید در مقابل دادخواست طلاق او، مهریه که حق من است را خواهان می شدم.

وی با بیان اینکه پدر و مادرم استاد دانشگاه هستند، گفت: شوهرم قصد ادامه زندگی با من را ندارد ولی دلیل خود را باید به من بگوید چرا که حق دارم دلیلش را بدانم.

زن بیان کرد: شوهرم هیچ مشکلی با من نداشت و موافق عروسی رفتن من بود بنابراین نمی توانم بگویم که او مخالف بوده و باعث جدایی ما شده است.

قاضی عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده ونک بعد از شنیدن اظهارات زن، به دلیل عدم حضور مرد و دفاعیات او، ادامه جلسه را به ۲۰ روز بعد موکول کرد..... / خبرگزارى فارس 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست طلاق از نو عروسی که آشپزی بلد نیست




 اخبار  حوادث  - درخواست طلاق از نو عروسی که آشپزی بلد نیست

مرد جوان که از دستپخت همسرش راضی نبود راهی دادگاه خانواده شد تا برای همیشه از همسرش جدا شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درحالیکه درخواست طلاق داد به قاضی شعبه 268 دادگاه گفت: آقای قاضی یک سال است که با همسرم ازدواج کرده ام ولی در این مدت یک روز هم غذای درست و حسابی نخوردم.

این مرد در ادامه صحبت هایش گفت:همسرم بلد نیست غذا درست کند و بعد از یکسال ازدواج هنوز هم یاد نگرفته است. دیگر از دست او خسته شده ام. او هربار که می آید غذا درست کند یا غذا را می سوزاند و یا بدمزه درست می کند. همین باعث می شود که از رستوران غذا بگیریم.

وی ادامه داد:در این مدتی که ما با هم ازدواج کردیم یا از رستوران غذا گرفتیم، یا مادرزنم برایمان غذا درست کرده و یا خودم به آشپزخانه رفتم و غذا درست کردم، برای همین دیگر از این زندگی خسته شدم و می خواهم برای همیشه از همسرم جدا شوم. او مایه آبروریزی است و از کارهایش خجالت می کشم.

بعد از صحبت های این مرد قاضی دستور احضار همسر او به دادگاه را نیز صادر کرد تا صحبت های او را هم بشنود.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران