اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرط متفاوت برای ورود به یک جشن عروسی


یک زوج مالزیایی برای نشان دادن خشم خود از جنایات رژیم اشغالگر قدس و کشتار کودکان و زنان بی گناه فلسطینی شرط حضور میهمانان در آیین عروسی خود را لگدمال کردن پرچم این رژیم گذاشتند.

ایرنا: یک زوج مالزیایی برای نشان دادن خشم خود از جنایات رژیم اشغالگر قدس و کشتار کودکان و زنان بی گناه فلسطینی شرط حضور میهمانان در آیین عروسی خود را لگدمال کردن پرچم این رژیم گذاشتند.
 
مالزی طی سه هفته گذشته شاهد برگزاری چند تجمع گسترده اعتراض آمیز نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بود و روز شنبه در آخرین تجمع هزاران نفر در میدان استقلال کوالالامپور نفرت خود را نسبت به این جنایات نشان دادند.
 
در ادامه این اعتراضات یک عروس و داماد مالزیایی در شهر ˈکامپونگ اومبایˈ ایالت ˈملاکاˈ برای این که خشم خود را علیه رژیم اشغالگر قدس نشان دهند دو پرچم این رژیم را بر روی زمین در محل ورودی و تالار برگزاری جشن قرار دادند تا میهمانان با پا گذاشتن بر آن خشم خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان دهند.
 
ˈمحمد حلمی مسلمˈ و ˈنور فضیلا محمد بارالدینˈ داماد و عروس مالزیایی اعلام کردند این ابتکار برای نشان دادن خشم آن ها نسبت به شهادت افراد بیگناه به ویژه غیرنظامیان فلسطینی در غزه توسط صهیونیست ها بوده است.
 
عروس این مجلس گفت این حداقل توان ما به عنوان مالزیایی مسلمان برای نشان دادن خشم از جنایات رژیم صهیونیستی است که جان هزاران بی گناه را می گیرد.
 
وی گفت که پرچم رژیم اشغالگر قدس تنها شایسته لگدمال شدن است.
 
بیش از سه هزار میهمان این جشن عروسی از این فرصت استفاده کرده و این دو پرچم رژیم اشغالگر قدس را لگدمال کرده و عروس و داماد در پایان جشن این پرچم ها را به آتش کشیدند.
 
همچنین پرچم رژیم صهیونیستی بر روی زمین در ورودی پایانه مسافربری ˈسونگای پتانیˈ مالزی قرار گرفته و مسافران قبل از ورود با لگدکردن این پرچم خشم خود را نسبت به جنایات این رژیم در غزه نشان می دهند.
 
رژیم صهیونیستی از 17 تیر ماه از هوا، دریا و زمین در حالی که مردم بی دفاع غزه در خواب بودند، آتش خشم و کینه خود را بر سر آنان خالی کرد.
 
براساس آمار وزارت بهداشت فلسطین از آغاز تجاوز صهیونیست ها به نوار غزه تا کنون یک هزار و 857 فلسطینی شهید و 9 هزار و 400 نفر زخمی شده اند.


ویدیو مرتبط :
جشن عروسی متفاوت و امام زمان پسند شهروندی از دانسفهان.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس عروس و داماد عاشق در جشن عروسی ای کاملا متفاوت



عکس عروس و داماد عاشق در جشن عروسی ای کاملا متفاوت

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: این عروس و داماد خوش ذوق و عاشق و مراسم عروسی آنها کاملا با سایر جشنها متفاوت است ، عروس داماد خوش ذوق پس از 80 سال دوستی سرانجام با یکدیگر اردواج کردند ، این زوج سالخورده اهل پاراگوئه بعد از اینکه قبل از جنگ جهانی دوم با آشنا شده و به هم علاقه مند شدند بعد از 80 سال دوستی عاشقانه با هم ازدواج کردند. آنها از سال 1933 میلادی با هم زندگی میکنند اما اکنون تصمیم به ازدواج گرفته اند.


خوزه مانوئل ریلا 103 ساله در میان شادی و اشک میهمانان حاضر در مراسم ازدواجش با " مارتینا لوپز" 99 ساله پیمان ازدواج بست. این عروسی که بسیار با احساس و با اشک شوق میهمانان همراه بود در خانه این زوج سالخورده برگزار شد. داماد 103 ساله با خوشحالی در حالی که لباس سفید و شلوار مشکی پوشیده بود دست در دست عروس خانم 99 ساله که لباس سفید عروسی به تن داشت روی صندلی چرخدار نشسته و طی مراسم مذهبی رسما زن و شوهر شدند.

متفاوت ترین جشن عروسی,پیرترین زوج عاشق


برخی از اعضای فامیل به همراه 8 فرزند این عروس و داماد در مراسم جشن عروسی شرکت داشتند. این زوج دارای 8 فرزند ، 50 نوه و 35 نتیجه هستند.عروس خانم به قدری در این مراسم احساساتی شد که تا یک ساعت بعد از رد و بدل شدن حلقه ها اشک میریخت.
آنها اعلام کردند بعد از 80 سال زندگی مشترک و عاشقانه کنار هم برای اینکه بعد از مرگ هم خداوند روح آنها را کنار هم قرار دهد تصمیم به ازدواج گرفتند.

متفاوت ترین جشن عروسی,پیرترین زوج عاشق

متفاوت ترین جشن عروسی,پیرترین زوج عاشق

 

متفاوت ترین جشن عروسی,پیرترین زوج عاشق


منبع : pardad.ir