اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شجاع‌ترین مادربزرگ دنیا +عکس



مادر بزرگ روسی با استفاده از تبر یك گرگ را از پای در آورد و تبدیل به چهره ای بین المللی در رسانه ها شد.

 اخبار,اخبار گوناگون,اخبار جدید,اخبار ایران

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، زن 56 ساله داغستان روسیه هنگامی كه دام های خود را به چرا برده بود با حمله گرگی گرسنه مواجه شد. وی ابتدا سعی كرد گرگ را از گله دور كند اما گرگ به وی حمله كرد و وی نیز با گرگ به مقابله برخواست و با استفاده از تبر گرگ را از پای در آورد.

هنگامی که این مادربزرگ، برای بازگرداندن گله به روستای خود بازگشت، این موضوع را تعریف کرد و با مراجعه اهالی به محل این اتفاق، رسانه های محلی نیز از موضوع خبردار شدند.

مادربزرگ روسی طی چند ساعتی که این اتفاق رخ داده، بارها این موضوع را برای رسانه های بین المللی تعریف کرده و اهالی روستا نیز می گویند او از کودکی انسانی شجاع و متکی به نفس بوده است.... / باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مادربزرگ شجاع !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دومین مادربزرگ دنیا هم درگذشت +عکس



"دینا مانفردینی" با 115 سال سن به عنوان پیرترین انسان دنیا شناخته می شود و او را به عنوان مادربزرگ جهان نیز می شناسند. او روز گذشته در خانه سالمندانی در آمریکا در گذشت.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران، همیشه در مورد پیرترین انسان دنیا حرف های زیادی بوده است اما گینس غالبا افرادی را به این عنوان انتخاب می کند که مدارک بهتری داشته باشند.

"دینا مانفردینی" با 115 سال سن به عنوان پیرترین انسان دنیا شناخته می شود و او را به عنوان مادربزرگ جهان نیز می شناسند. او روز گذشته در خانه سالمندانی در آمریکا در گذشت.

 پیر ترین مادر بزرگ دنیا,پیر ترین زن دنیا

این خانم در سال 1897 متولد شده بود و اصلیتی ایتالیایی دارد که البته بعد از پایان جنگ جهانی اول و در سال 1920 به همراه همسرش به آمریکا مهاجرت کرده بود.

مسئولین ثبت رکورد گینس اعلام کرده اند که تنها ایتالیایی است که تا به حال تواسنته به سن 115 سالگی برسد و از این نظر او در ایتالیا نی یک رکورد دار محسوب میشود.  او همچنین به تازگی توانسته بود رکورد پیرترین مهاجر دنیا را نیز به نام خودش به ثبت برساند.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنید این است که "مانفردینی" رکورد پیرترین انسان دنیا را تنها 13 روز به همراه داشت چرا که در روز 6 دسامبر یعنی 16 آذر پیرترین انسان دنیا به نام "بسی کوپر" درگذشت و این رکورد به او رسیده بود.

با در گذشت "دینا مانفردینی" لقب پیرترین انسان دنیا به "جیرومون کیمورا" از ژاپن رسیده است که 115 سال و 242 روز سن دارد.

منبع:.yjc.ir