اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شجاعت دو زن جوان در فراری دادن خرس آدمخوار +عکس



در بیانیه ای که توسط پلیس ایالتی اونتاریو اعلام شد ، دو زن با فراری دادن یک خرس درنده و انتقال مرد مجروح به بیمارستان «لیدی مینتو» منطقه کوچران شجاعت و احساس مسئولیت خود را نشان دادند.
این دو زن موفق شدند خرسی که در حال خوردن یک مرد بود فراری داده و جان وی را از مرگی وحشتناک نجات دهند.
بر اساس گزارشها یک مرد 30 ساله با نام  "جو آزوگار" که ساکن شهر تورنتو است برای تعطیلات آخر هفته به کلبه ییلاقی اش در منطقه جنگلی کوچران در شمال ایالت اونتاریو کانداد رفته بود.
وی روی پله های کلبه کوچک خود در حال صرف ناهار بود که ناگهان یک خرس سیاه غول پیکر از جنگل خارج و به سوی او حمله ور شد. سگ گله آلمانی جو تلاش کرد از صاحبش دفاع کند اما در نبرد با خرس سیاه کشته شد. جو به داخل کلبه اش فرارکرد اما خرس با در هم شکستن پنجره داخل شد. مرد جوان به بیرون گریخت و در نهایت خرس او را به زمین انداخت و شروع به خوردن او کرد.
دو زن ساکن شهر کوچک تیمینز که با اتومبیل از جاده جنگلی عبور می کردند صحنه حمله خرس به جو را دیدند . آنها با اتومبیل به سوی خرس رفته و بی وقفه بوق زدند. خرس از صدای ناگهانی بوق اتومبیل وحشت کرده و مرد نیمه جان را رها کرد و به سوی جنگل گریخت ، سپس این دو زن شجاع پیکر خونین جو را داخل اتومبیل گذاشته و او را به بیمارستان رساندند.
"جو آزوگار" که در بیمارستان بستری است، گفت: می توانستم فشار دندان های خرس را روی جمجمه ام احساس کنم . حیوان قسمتی از استخوان جمجمه ام را خرد کرد. نمی دانم این دو زن که فرشته نجات من بودند از کجا آمدند. من زندگی ام را به آنها مدیون هستم و تمام عمر شجاعت آنها را فراموش نمی کنم. مطمئن بودم که خواهم مرد . خرس در حال تکه تکه کردن گوشت من بود و بدنم را به سوی جنگل می کشید.
ماموران پلیس و وزارت منابع طبیعی ایالت اونتاریو هنوز در جستجوی خرس آدم خوار هستند.
"جو آزوگا"ر که بیش از ۱۲ قسمت از بدنش جراحت شدید برداشته هم اکنون در بیمارستان بستری است اما جانش در خطر نیست.

خرس درنده , زنان شجاع

خرس درنده , زنان شجاع

خرس درنده , زنان شجاع

منبع:jamejamonline.ir


ویدیو مرتبط :
اشك زن جوان ساكن لس آنجلس بر شجاعت و مظلومیت رزمندگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی زن جوان پس از قتل همسرش به دست یک زندانی فراری+ عکس



هانا یک ماه پس از مرگ دلخراش همسرش، خود را به دار آویخت.

  ویلیام،شوهر این دختر، در خیابانی در لنکشایر جنوبی توسط یک فراری از زندان مورد اصابت گلوله قرار میگیرد و به قتل می رسد.او در حالی به قتل رسید که تنها یک ماه از ازدواجش با هانا می گذشت.همسرش نیز که زندگی را بدون ویلیام برای خود تمام شده می دانست، تصمیم به خودکشی گرفت.

براساس گزارش پلیس؛ هانا دختر 21 ساله است که بعد از حادثه خیابان لنکشایر جنوبی که برای ویلیام اتفاق افتاد،خود را به دار آویخت. این در حالیست که پدر هانا هرگونه خودکشی را رد می کند. اما شواهد پزشکی قانونی اذعان از خودکشی و به دار آویخته شدن هانا دارد.

 

اخبار,اخبار حوادث , خودکشی


در تحقیاقت گسترده تر پلیس مشخص شد؛ هانا قبل از مرگ ویلیام دچار افسردگی شده بود و حتی مدتی تحت نظر روانپزشک، دوره درمان را سپری میکرد.به همین علت مرگ همسرش، زندگی او را بیش از انتظار مختل کرد. به علاوه اینکه او در این اواخر در دانشگاه نیز درگیری هایی با دیگر دوستانش داشت که چند مورد از آنها به بیمارستان هم کشید.

پلیس لنکشایر جنوبی در پایان گفت: تراژدی غم انگیز خودکشی هانا به علت از دست دادن همسرش، تلاش پلیس را بیش از پیش برای یافتن قاتل ویلیام مصر کرد، مجرمی که حالا  دلیل مرگ دو تن شده است. ما نتیجه تحقیقات را به مردم گزارش خواهیم کرد.


  اخبار حوادث  - باشگاه خبر  نگاران