اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شب پایان دنیا را در گوگل بگذرانید!



شب پایان دنیا را در گوگل بگذرانید!

فرارو- همزمان که میلیاردها نفر در سراسر دنیا نگران محقق شدن پیش‌بینی آخرالزمانی مایاها در روز جمعه هستند، در دفتر گوگل هیجان زیادی جریان دارد تا آنچه را که مدیر عامل این شرکت "بهترین سرگرمی صفحه‌ی اول گوگل (Google Doodle) تا به حال" نامیده را آماده کنند.

به گزارش سرویس بین‌الملل فرارو به نقل از نیویورکر لری پیج، مدیرعامل شرکت گوگل در کنفرانسی خبری به گزارشگران گفت: "مردم از این که دنیا در حال به پایان رسیدن است می‌ترسند، من کاملا این را درک می‌کنم. ولی اینجا در گوگل، ما آخرالزمان را به چشم یک فرصت استثنایی می‌بینیم. هدف از تاسیس این شرکت "ساماندهی اطلاعات جهان" بوده و ما سه روز آینده را فرصت خود برای رسیدن به آن می‌دانیم."

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

نمونه‌ای سرگرمی‌های گوگل (Google Doodles) در گذشته

پیج در این باره می‌گوید: "به طراحی گفتم که جهان در حال به پایان رسیدن است و نوع بشر از بین خواهد رفت. کاری کنید که آخرین صفحه‌ای انسان‌ها می‌بینند سایت گوگل باشد."

بنا به پیش‌بینی‌ باستانی قوم مایا روز جمعه سیاره‌ی زمین در اثر برخورد با سیاره‌ی "نیبیرو" یا یک طوفان بزرگ خورشیدی از بین خواهد رفت. پیج می‌گوید: "طراحان ما کلی کارهای جالب انجام داده‌اند."

زمانی که به وی گوشزد شد با پایان دنیا گوگل هم از بین خواهد رفت، پیج پاسخ داد: "همین که اپل و مایکروسافت هم از بین بروند برای ما کافیست." /فرارو

 


ویدیو مرتبط :
کنکوریها بشتابید کنکور را با موفقیت بگذرانید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شب یلدا و پایان دنیا از زبان چهره ها!


دور هم جمع شدن که فقط راه افتادن و رفتن به خانه مادر بزرگ و پدربزرگ نیست. شب یلدایی گفتیم وقتی در کنار خانواده یا در جمع دورستان دور هم جمع می شوید، حرف ها و دلنوشته هایی هم داشته باشید از بلندترین شب سال به روایت چهره ها.