اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شایعه جدید درباره متكی تکذیب شد



 

 

 

شایعه جدید درباره متكی تکذیب شد

 

پیش از این شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینكه قرار است منوچهر متكی به زودی راهی دستگاه قضا شود و به عنوان مشاور بین‌الملل رئیس قوه قضاییه فعالیت كند.

یك منبع مطلع نزدیك به منوچهر متكی شایعه منتشر شده مبنی بر انتصاب وی به عنوان مشاور بین‌الملل رئیس قوه قضاییه را تكذیب كرد.

یك منبع مطلع نزدیك به منوچهر متكی وزیر خارجه سابق كشورمان در گفت‌وگو با فارس، شایعه منتشر شده مبنی بر سمت جدید منوچهر متكی به عنوان مشاور بین‌الملل رئیس قوه قضاییه را تكذیب كرد.

پیش از این شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینكه قرار است منوچهر متكی به زودی راهی دستگاه قضا شود و به عنوان مشاور بین‌الملل رئیس قوه قضاییه فعالیت كند.


ویدیو مرتبط :
تکذیب شایعه ریزش سقف در مکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واكنش متكی به شایعه استعفایش



 

 

 

منوچهر متكی، وزیر خارجه در واكنش به شایعه استعفایش گفت: پاسخگویی به شایعات داخلی در اولویت كاری ما نیست.

متكی چهارشنبه در نشست خبری مشترك با همتای ارمنستانی خود، در پاسخ به سوال ایرنا مبنی بر اینكه عده‌ای تلاش دارند برای تضعیف سیاست خارجی كشورمان شایعه استعفای شما را مطرح كنند، تاكید كرد: ما معمولا به شایعاتی كه در خارج از كشور مطرح می‌شود، جواب می‌دهیم و پاسخگویی به شایعات داخلی در اولویت پاسخگویی ما نیست.

وی همچنین در پاسخ به سوالی دیگر در رابطه با استعفا و پناهندگی یك دیپلمات و یك رایزن فرهنگی ایران در اروپا گفت: دیپلمات‌ها و مامورین اداری جمهوری اسلامی ایران در ماموریت‌هایی كه به خارج از كشور اعزام می‌شوند، باید بعد از اتمام آن، به كشور بازگردند.

متكی افزود: این افراد اگر مشكلاتی داشته باشند، باید آن را از طریق كارشناسان كنسولی ما مطرح كنند تا به این مسائل رسیدگی شود..../تحلیل:عصرایران