اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شام عروسی ۳۳۸ نفر را روانه بیمارستان كرد



 

 

شام عروسی ۳۳۸ نفر را روانه بیمارستان كرد

 

۳۳۸نفر از مهمانان یك جشن عروسی در اصفهان پس از صرف شام به علت مسمومیت، روانه بیمارستان و ۸۰ نفر از آنها بستری شدند.

پنجشنبه گذشته در مراسم عروسی كه با حضور ۶۰۰ نفر در نیك آباد جرقویه از توابع شهرستان اصفهان برگزار شد، مهمانان عروسی بعد از خوردن شام از صبح جمعه به علت مسمومیت روانه بیمارستان شدند.

به گفته میزبان این مراسم، مهمانان بعد از خوردن مرغ عروسی كه از رستوران سفارش داده شده بود از ساعت ۳۰ / ۸ جمعه به علت مسمومیت به بیمارستان مراجعه كردند؛ ولی به دلیل تعداد زیاد بیماران خدمات مطلوبی از سوی بیمارستان ارائه نشد.

در این زمینه عباس معتمدی رئیس بیمارستان خیریه امام خمینی نیك آباد جرقویه با تایید خبر مسمومیت تعداد زیاد مهمانان این مراسم، گفت: از تاریخ هشتم تا دهم مرداد تعداد ۳۳۸ نفر از مهمانان این مراسم كه دچار مسمومیت شده بودند، به این بیمارستان مراجعه كردند كه از این تعداد ۸۰ نفر بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با تاكید بر این كه این بیمارستان مشكلی از لحاظ نیرو برای درمان بیماران نداشت، در مورد علت دقیق این اتفاق تصریح كرد: هنوز علت دقیق این مسمومیت از سوی مركز بهداشت اعلام نشده است.

مدیر بهداشت محیط استان اصفهان نیز در این رابطه با تایید این كه علت این مسمومیت مربوط به برنج و مرغ عروسی بوده است، گفت: تعداد زیادی از مسموم شدگان نیز علاوه بر آمار اعلام شده به مطب های خصوصی مراجعه كرده اند.

حسین صفاری با اشاره به این كه بعد از گزارش این حادثه، كارشناسان بهداشت محیط از محل عروسی و رستوران بازدید و شرح حال بیماران را بررسی كردند، افزود: هنوز جواب قطعی آزمایشگاه اعلام نشده ولی اگر مسمومیت به علت مواد خام غذایی باشد، با رستوران برخورد می شود.

وی اضافه كرد: باتوجه به این كه تعدادی از بیماران بعد از خوردن غذای مانده شام عروسی روز بعد مسموم شده اند، مسوولیت این اتفاق در صورت وجود شاكی خصوصی به عهده میزبان خواهد بود..../ جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
حسینیان بعد از آرزوی مرگ روانه بیمارستان شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی اتوبوس در کرمان ۳۹ نفر را روانه بیمارستان کرد



واژگونی اتوبوس در کرمان ۳۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

صبح امروز اتوبوس ولوو که از شیراز راهی کرمان بود واژگون شد و 39 نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان،اتوبوسی صبح امروز چهارشنبه سوم مهر و در جاده بردسیر - کرمان دچار حادثه شد.

این حادثه در محور بردسیر به کرمان حدود دو کیلومتری شهر باغین و در ساعت 5 بامداد اتفاق افتاد و در پی این حادثه اورژانس 115 کرمان با اعزام 6 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به امداد مصدومان حادثه پرداخت ، تمام حادثه دیدگان پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهید باهنر شهر کرمان منتقل شدند.  این حادثه تلفات جانی در بر نداشت./فارس