اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شارژ تلفن همراه با قابلمه ترموالكتریک!


با استفاده از قابلمه ترموالكتریك قادر خواهید بود تلفن همراه خود را با كمك آتش شارژ كنید!

خبرگزاری ایسنا: با استفاده از قابلمه ترموالكتریك قادر خواهید بود تلفن همراه خود را با كمك آتش شارژ كنید!

 قابلمه PowerPot با استفاده از اختلاف حرارت بین قسمت داغ زیر قابلمه و بخش خنك تر داخل آن می تواند برای تولید پنج وات برق كه برای شارژ یك تلفن همراه هوشمند كافی است، مورد استفاده قرار بگیرد.

این قابلمه سبك وزن كه از جنس آلومینیوم و با پایه آلیاژی تلورید ساخته شده دارای یك كابل یك متری مقاوم در برابر حرارت است كه بر روی آتش مستقیم نیز قابل استفاده است.




تا زمانی كه داخل قابلمه پر از مایع باشد، تولید انرژی ادامه می یابد، اما با افزایش درجه حرارت مایع میزان انرژی تولید كاهش می یابد.

تلفن های همراه هوشمند به شارژ كمی نیاز دارند و بسیاری از دستگاه های مدرن نیز با پورت های USB‌ شارژ می شوند كه نشان از استاندارد شدن ولتاژ دارد؛ در این صورت در آینده سیستم‌های شارژ ترموالكتریك بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند.



مدل های مختلف قابلمه PowerPot برای شارژ تلفن همراه

نمونه اولیه قابلمه PowerPot از سال 2007 طراحی و مورد آزمایش قرار گرفته اند و محصول نهایی با وزن و قیمتی كمتر از مدل های مشابه با تأمین بودجه به زودی به تولید تجاری خواهد رسید؛ همچنین نمونه های 15 واتی این قابلمه نیز در دست طراحی هستند.


ویدیو مرتبط :
شارژ تلفن همراه با هندوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شارژ تلفن همراه سارقان را بدام انداخت



شارژ تلفن همراه سارقان را بدام انداخت

 

دو برادر که با سرقت کارت عابربانکی از داخل یکدستگاه خودرو، اقدام به خرید شارژ سیم کارت تلفن همراه خود با استفاده از عابر بانک سرقتی كردند ، دستگیر شدند.

 

به گزارش ایسنا ، در پی مراجعه فردی به کلانتری ۱۹ کرمانشاه و اعلام شکایت مبنی بر اینکه محتویات و لوازم داخل خودرویش از جمله شناسنامه و کارت عابر بانکی اش در یکی از پارک های تفریحی کرمانشاه به سرقت رفته است، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

بنا بر این گزارش ، در تحقیقات بعمل آمده از مالباخته مشخص شد سارقان با پیدا كردن رمز عابربانک به سرقت رفته، اقدام به برداشت وجه و نیز شارژ سیم کارت تلفن همراه خود كردند که با هماهنگی مبادی ذیربط مالک سیم کارت شناسایی شد.

این گزارش حاکیست ، ۲ متهم دستگیر شده که برادر نیز هستند با انتقال به کلانتری و در بازجویی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کردند.../ایسنا