اخبار

2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سی سال زندان عاقبت عروس آمریکایی که داماد را به ته دره هل داد (+عکس)

اخبار ,اخبار حوادث , قتل

اخبار حوادث - سی سال زندان عاقبت عروس آمریکایی که داماد را به ته دره هل داد

جردن گراهام، زن آمریکایی که به اتهام هُل دادن همسرش به ته دره، آن هم تنها هشت روز پس از ازدواج‌شان، گناهکار شناخته شده بود به تحمل سی سال زندان محکوم شده است.

به گزارش خبرآنلاین،دادگاه در ماه دسامبر گذشته خانم گراهام، ۲۲ ساله، را به جرم قتل از نوع درجه دوم، محکوم کرده بود. جرمی که می‌توانست برای او محکومیت حبس ابد به دنبال داشته باشد.

جردن گراهام، ماه جولای گذشته در یکی از ارتفاعات کوه‌های پارک ملی گلیسیر /NB/KPر ایالت مونتانا، همسرش کودی جانسون، ۲۵ ساله، را به ته دره هل داده بود و تا چند روز بعد هم به ماموران پلیس دروغ گفته بود.

بی بی سی نوشت، او در جریان دادرسی‌های اولیه، اصرار داشت که مرگ همسرش تصادفی بوده اما سپس اعتراف کرد که در روز هفتم جولای و هنگامی که این دو برای کوهنوردی به ارتفاعات رفته بودند، پس از یک مشاجره لفظی، او کودی جانسون را هل داده است.

او سپس به دادگاه گفت که بعد از سقوط همسرش به خانه بازگشته اما از آنجا که "ترسیده" بوده، به پلیس اطلاع نداده است.

ناپدید شدن کودی جانسون، یک روز بعد، یعنی در هشتم جولای به پلیس گزارش شد.

بنا بر گزارش پلیس اف.بی.آی. خانم گراهام یک روز پس از اعلام مفقود شدن همسرش، به پلیس گفته بود که از شوهرش پیامکی دریافت کرده که در آن کودی گفته با خودرو دوستش می‌روند دوری بزنند اما چون او و شوهرش قرار گذاشته‌اند همه پیامک هایشان را پس از خواندن پاک کنند، جردن گراهام نمی‌تواند آن پیامک را به پلیس اف.بی.آی. نشان دهد.

دو روز بعد (یازدهم جولای) این جردن گراهام بود که توانست به عنوان نخستین نفر، جسد شوهرش را در قعر دره پیدا کند.

موضوعی که از نظر رنجرهای پارک که در جستجوی کودی جانسون بودند، بسیار عجیب به نظر می‌رسید اما خانم جانسون گفته بود که او "حدس می‌زده" شوهرش به این نقطه آمده باشد چون آنجا یکی از محل‌های مورد علاقه کودی جانسون بوده و قبلا گفته بوده که می‌خواهد قبل از مرگش در این نقطه از کوهستان باشد.

خانواده کودی جانسون پس از آن که جسد پسرشان در روز دوازدهم جولای با هلی‌کوپتر از قعر دره‌ای در پارک ملی گلیسیر بیرون آورده شد، درخواست کردند تا در مورد مرگ فرزندشان تحقیقات صورت گیرد.

چهار روز بعد، یعنی در ۱۶ جولای، جردن گراهام اعتراف کرد که در مورد مرگ شوهرش دروغ گفته است.

او بعدها به پلیس گفته بود که در روزهای نخست پس از ازدواج در مورد تصمیمش برای زندگی مشترک مردد شده بود و آن روز هم با شوهرش مجادله‌ای کوتاه داشتند و کودی جانسون بازوی او را فشار داده بود.

"من فقط هُلش دادم و اصلا متوجه نبودم که کجا ایستاده بودیم."
اخبار حوادث - خبرآنلاین

ویدیو مرتبط :
هل دادن تاییر بزرگ ته دره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مترو، آخرین چاره عروس و داماد! + عکس

مترو، آخرین چاره عروس و داماد

یک عروس و داماد که برای رسیدن به جشن عروسیشان در ترافیک سنگین بزرگراه رسالت (شرق به غرب) گیر افتادند، با رها کردن خودروی خود تصمیم گرفتند برای رسیدن به مراسم، بقیه مسیر را با مترو طی کنند.

خبرنگار «آتی» که به طور اتفاقی به این زوج جوان برخورد، ماجرا را از آقای داماد جویا شد. وی گفت: ترافیک بزرگراه آنقدر سنگین بود که ما دوازده شب هم به مراسم که در هتل المپیک هم بود نمی رسیدیم. به ناچار ماشین را نزدیک ایستگاه مصلی رها کرده و وارد مترو شدیم. آنقدر با حراست مترو گفتگو کردیم تا بالاخره راضی شد ما را راه بدهد. حالا هم اینجا هستیم.

عروس خانم 29 ساله که بسیار مضطرب بود توان گفتگو نداشت. داماد 30 ساله با تمام قوا مواظب بود کسی از آنها عکس و فیلم نگیرد. آقای داماد فقط اجازه گرفتن عکسی این چنینی را به خبرنگار آتی داد!/آتی نیوز