اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سینماجای پخش فوتبال نیست/اجازه هنجار شکنی در کنسرت ها را نمی دهیم



فرمانده نیروی انتظامی , امنیت مرزهای کشور

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: به کسانیکه سبب آزار روحی و روانی مردم در مناطق تفریحی و گردشگری می شوند، برخورد خواهیم کرد و اجازه تخطی به آنان را نمی دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران در گرگان افزود: همکاری بسیار خوبی با اینترپل داریم و از روند همکاری راضی هستیم و امیدواریم در خصوص بازگرداندن خاوری همکاری داشته باشند و در این راستا پیش داوری نمی کنیم.

وی اظهار داشت: انتظار داریم پلیس کانادا با اینترپل همکاری کنند و اگر کشوری با اینترپل همکاری نکند الزامی در کار نیست و بیشتر در قالب دیپلماسی این همکاریها انجام می شود.

وی در پاسخ به تعطیلی دو پردیس سینمایی در تهران گفت: من از این موضوع اطلاع کافی ندارم ولی اماکن عمومی در چارچوب موافقت نامه کلی کارشان را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه سالن سینما برای اکران فیلم است، نه برنامه های تلویزیونی عنوان کرد: برای این کار باید مجوزهای لازم از سوی ارشاد صادر شود و هر کس غفلت کند با متخلف برخورد می شود و افراطی در این زمینه نداریم.

فرمانده ناجا درباره برخی بدحجابی ها در کنسرتها گفت: برخی جشنواره ها و کنسرت ها از سوی طیف خاصی برگزار می شود و احساسشان این است که در این مکانها نرم خاصی است و اعلام می کنیم که قانون برای همه یکسان است و ناجا با جدیت در جهت اجرای قانون عمل می کند.

سردار احمدی مقدم، درباره طرح امنیت اخلاقی گفت: این طرح هر ساله توسط پلیس اجرا می شود و با هر نوع ناهنجاری برخورد می کنیم.

وی تاکید کرد: به کسانیکه سبب آزار روحی و روانی مردم در مناطق تفریحی و گردشگری می شوند، برخورد خواهیم کرد و اجازه تخطی به آنان را نمی دهیم.

ترمیم مرزها نیازمند زمان است

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر تقویت امنیت در مرزهای کشور گفت: برای ترمیم و بازسازی مرزهای کشور به زمان نیاز داریم.

سردار احمدی مقدم بیان داشت: بودجه خوبی برای امنیت مرزهای کشور تخصیص یافته است و سعی شده تاکنون مرزهای شرقی کشور مسدود شوند.

وی گفت: با این حال حدود 200 کیلومتر از مرزهای شرقی کشور فاقد راه و جاده دسترسی است که تلاش می کنیم این مناطق را ساماندهی کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در شمال غرب کشور نیز در حوزه مرز اقدامات خوبی شده و امیدواریم تا پایان برنامه پنجم امنیت کاملی در این منطقه برقرا کنیم.

وی بودجه بخش عمرانی مرزبانی کشور را هزار و 30 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: همچنین هزار میلیارد ریال نیز به بخش دفاعی دریای یاختصاص یافته است.

سردار احمدی مقدم در زمینه تقویت مرزهای آبی گلستان گفت: سعی داریم نسبت به ارتقا جایگاه دریابانی و مرزبانی استان اقدام اساسی انجام دهیم.

وی بیان داشت: در استان گلستان هیچگونه مشکل مرزی وجود نداشته است و با توجه به محدودیتهای امکانات، مرزهای استان در وضعیت مطلوبی بسر می برند..../مهر


ویدیو مرتبط :
هنجار شکنی تاسف بار و حرکات ضد اخلاقی در دانشگاه اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان:با کلایورت مذاکره نکرده ایم/اگر پرداخت حق پخش غیر قانونی است، ماهم اجازه پخش مستقیم نمی دهیم



اخبار,اخبار ورزشی,فدراسیون فوتبال

رئیس فدراسیون درباره حق پخش تلویزیونی گفت: کسانی که می‌گویند پرداخت حق پخش فوتبال از سوی صدا و سیما غیرقانونی است، باید بدانند پس پخش بازی‌های لیگ هم از این به بعد غیرقانونی است.

به گزارش خبرآنلاین علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت قرارداد کارلوس کروش و پیشنهاد های خارجی کروش گفت: کروش قرار است تا آخر هفته به تهران بیاید و باید برنامه هایمان را با او هماهنگ کنیم.


وی همچنین درباره پیشنهاد تیم کوئینز پارک رنجرز به کروش گفت:من چنین خبری را نشنیده ام و کروش با ما قرارداد دارد و طبق قرارداد ادامه می دهیم.


او همچنین درباره پیشنهاد فدراسیون به پاتریک کلایورت نیز گفت: از این موضوع خبر ندارم و اسم این مربی را تازه از شما می‌شنوم. ضمن اینکه وقتی ما مربی داریم، دیگر این صحبت‌ها بیهوده است.ما به هیچ عنوان به این مربی پیشنهاد ندادیم و مذاکره نکردیم.


او همچنین درباره پایان نام نویسی نامزدهای انتخابات کنفدراسیون آسیا و نائب ریسی او گفت: در حال حاضر در جریان نیستم و کنفدراسیون امروز تعطیل بود و باید تا دوشنبه صبر کنم تا این موضوع را پیگیری کنم.


رئیس فدراسیون همچنین درباره وضعیت مالی فدراسیون و غیر قانونی بودن حق پخش از دیدگاه وزیر ورزش گفت: شش سال این پول را می‌دهند، دیگر چه غیرقانونی است؟ اگر غیرقانونی است، ما هم دوباره اجازه پخش مستقیم لیگ برتر را نمی‌دهیم. اگر این پول غیرقانونی باشد، پس پخش مستقیم رقابت‌های لیگ برتر هم غیرقانونی است.


کفاشیان در پایان در مورد اینکه نتوانست مقابل خواسته مردم مبنی برعدم پخش زنده بازی‌ها مقاومت کند، افزود: ما هم آن موقع با تلویزیون توافق کردیم که قرار شد بازی‌ها پخش مستقیم شود. از این رو روی قول صدا و سیما حساب باز کرده‌ایم.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین