اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیل سه استان سه کشته داد



سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جاری شدن سیل در سه استان کشور خبر داد.

حسین درخشان در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با اشاره به بارندگی شدید در سه استان هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان گفت: از روز گذشته تاکنون سیل و آبگرفتگی ناشی از بارندگی شدید در این استان حادثه ساز شده است.

وی با بیان اینکه دو شهر بندرعباس و رودان و همچنین 9 روستا تحت تاثیر سیل و آب گرفتگی قرار گرفتند گفت: تاکنون 130 امدادگر نسبت به اسکان اضطراری 900 نفر اقدام کردند.

وی با بیان اینکه 175 نفر توسط امدادگران به مناطق امن منتقل شدند گفت: متاسفانه سه نفر در اثر جاری شدن سیل و آب گرفتگی در این استان‌ها جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از تخلیه آب از 140 واحد مسکونی خبر داد و گفت: امدادگران در قالب 32 تیم امدادی در حال ساماندهی امور هستند.
اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سیل در 11 استان ، 12 کشته و 6 مجروح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در سه استان لرستان ،ایلام و کرمانشاه



 

 

پایان جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در سه استان لرستان ،ایلام و کرمانشاه

 

بیش از ۲۷ هزار نفر به تماشای فیلم های بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در سه استان لرستان ،ایلام و کرمانشاه نشستند

مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در استان لرستان، روز جمعه ۲۳ مهر ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم کودک ، این مراسم با حضور مهدی مسعود شاهی مدیر عامل موسسه جشنواره ها، ناصرباکیده و بابک خانیان و مدیران استانی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم آباد برگزار شد.پخش نماهنگی در خصوص استقبال مخاطبان از جشنواره و همچنین اهدای ۵ جایزه از طریق قرعه کشی بین تماشاگران این رویداد، از جمله بخش های این مراسم بود.

در مراسم اختتامیه جشنواره در استان لرستان، همچنین هیات داوران ۹نفر کودک و نوجوان این استان ، فیلم "دیو و دلبر" ساخته وحید نیکخواه آزاد را به عنوان اثر برگزیده جشنواره معرفی کردند.در مجموع ۲۰ فیلم از بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان در استان لرستان به روی پرده رفت و بیش از ۱۰ هزار نفر از برنامه های این رویداد در استان استقبال کردند.

آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در استان ایلام نیز روز پنج شنبه ۲۲ مهر ماه برگزار شد.

در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در استان ایلام از هنرمندان پیشکسوت این استان تقدیر شد. در مجموع ۱۷ فیلم از جشنواره فیلم کودک در استان ایلام به روی پرده رفت و بیش از ۷ هزار نفر از مردم این استان به ویژه کودکان و نوجوانان از این رویداد استقبال کردند.

بر پایه این گزارش استاندار ایلام در جلسه ای با مهدی مسعود شاهی مدیر عامل موسسه امور جشنواره ها بر گسترش زیر ساخت های فرهنگی استان ایلام به ویژه سینما در این استان با توجه به استعدادها و ظرفیت های فراوان ایلام تاکید کرد.وی همچنین ابراز امیداوری کرد که با توجه به استقبال فراوان مخاطبان از جشنواره فیلم کودک، سال آینده استان ایلام حضور پررنگ تری را در این رویداد تجربه کند.

همچنین مراسم پایانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روز چهارشنبه ۲۱ مهر ماه در استان کرمانشاه برگزار شد.

امسال بیش از ۱۰ هزار دانش آموز از نمایش فیلم های جشنواره فیلم کودک در ۳ سالن استان کرمانشاه استقبال کردند و این آمار نمود تعامل جدی جشنواره با آموزش و پرورش این استان است .تقدیر مسئولان استانی جشنواره از فیلمسازان و هنرمندان کرمانشاهی از بخش های مراسم اختتامیه جشنواره در این استان بود..../ خبرگزارى مهر