اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیل در آستارا قربانی گرفت



اخبار حوادث - سیل در آستارا قربانی گرفت

وی ادامه داد: این فرد که جهت جابجایی و بازگرداندن احشام خود قصد تردد از پل چوبی این روستا را داشت به داخل رودخانه سقوط کرد و جسد وی چند ساعت بعد از واقعه کشف شد.

 فرماندار آستارا گفت: بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه چلوند از توابع شهرستان آستارا، یک قربانی گرفت.

سیروس شفقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این حادثه روز گذشته، دوشنبه، سوم آذر رخ داده است. در پی بارندگی‌های چند روز گذشته و بالا آمدن قابل توجه سطح آب رودخانه‌های شهرستان، یک نفر که قصد تردد از پل در منطقه کوهستانی چلوند را داشت به داخل رودخانه سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: این فرد که جهت جابجایی و بازگرداندن احشام خود قصد تردد از پل چوبی این روستا را داشت به داخل رودخانه سقوط کرد و جسد وی چند ساعت بعد از واقعه کشف شد.

شفقی تصریح کرد: محل کشف جسد بی جان این مرد، 3 کیلومتر پایین تر و در منطقه خان حیاطی از توابع شهر لوندویل از آب گرفته شد. با توجه به اینکه هواشناسی هشدارهای لازم را با صدور اطلاعیه‌های مختلف داده است، شهروندانی را که در حاشیه رودخانه‌ها زندگی می‌کنند، باید این هشدارها را جدی گرفته و جوانب احتیاط را رعایت کنند.

به گزارش ایسنا، طی 48 ساعت گذشته، 179 میلی‌متر بارش باران در ایستگاه سینوپتیک شهرستان آستارا ثبت شده است. 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سیل در فرانسه سیزده نفر را قربانی کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیل و صاعقه در خوی چهار قربانی گرفت



 

سیل و صاعقه در خوی چهار قربانی گرفت

 

دبیر مدیریت بحران شهرستان خوی گفت: ۴ نفر در اثر سیل و صاعقه جان خود را از دست دادند.

ناصر سنایی در این باره اظهارکرد: دو نفر چوپان در روستای دیزج دیز و خاکمردان براثر صاعقه جان خود را از دست دادند و دو نفر نیز در حومه شهر فیرورق خوی بر اثر سیل و واژگونی ماشین جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تگرگ و سیل به راه ها و زمین های کشاورزی بخش های مرکزی قطور و صفائیه خوی بیش از ۲۲ میلیارد ریال خسارت زده است تصریح کرد: جاده های اخیر قطور و صفائیه که بر اثر جاری شدن سیل مسدود شده بودند، بازگشایی شده است..... / خبرگزارى ایسنا