اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیاوش اردلان: خانم هاشمی به لندن خوش آمدید، چه خوب که همشهری شدیم! + تصویر



سیاوش اردلان: خانم هاشمی به لندن خوش آمدید، چه خوب که همشهری شدیم! + تصویر

روز گذشته ماجرای خروج بی سر و صدا و بدون مشکل فائزه هاشمی از کشور که به جرم تبلیغ علیه نظام به 6 ماه حبس و ممنوعیت از فعالیت سیاسی محکوم شده است، تیتر اول اکثر خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ در خبرهای روز گذشته و در ابتدای امر عنوان شد که فائزه هاشمی بدون در نظر گرفتن حكم صادره علیه او و بدون اینكه ممنوع‌الخروج باشد بی هیچ مشكلی به دبی سفر كرده است.

وكیل هاشمی هم در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران طرح این موضوع که فائزه هاشمی ممنوع الخروج نیست و برای اجرای حكم وی زندان خالی وجود ندارد! ماجرا را وارد فاز عجیبی كرد.

انتشار گسترده این مصاحبه و ادعای وکیل مدافع خانم فائزه هاشمی در رسانه‌های خبری با واکنش سریع رئیس سازمان زندان‌ها مواجه شد.

غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها با رد ادعای عدم اجرای حکم فائزه هاشمی به خاطر پر بودن زندان‌ها گفت:هر فردی که از سوی دادستان معرفی شود را در زندان پذیرش می‌کنیم.

اما بار دیگر انتشار خبری بر روی خروجی خبرگزاری مهر توجه همه گان را جلب کرد . یک عضو خانواده هاشمی در مصاحبه با این خبرگزاری با تایید خبر سفر فائزه هاشمی به خارج از کشور گفت: وی به صورت قانونی کشور را به مقصد کشور انگلستان ترک کرده و حتما به کشور باز می‌گردد!

گویا انتشار این خبر خوشحالی بعضی از مهره‌های بد سابقه و ضد انقلاب از جمله سیاوش اردلان را در پی داشته است. سیاوش اردلان که به تازگی به دلیل حاشیه‌های غیر اخلاقیش از اجرا در برنامه نوبت شما کنار گذشته شده است با ذوق زدگی از حضور خانم فائزه هاشمی رفسنجانی در لندن در صفحه فیس بوک خودش نوشته است: "به به خانم هاشمی! همشهری شدیم...

سیاوش اردلان, فائزه هاشمی, خروج فائزه هاشمی از کشور


ویدیو مرتبط :
خانم از سوید به ایران خوش آمدید (1392)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به کارگاه اموزشی ساخت تسلیحات داعش خوش آمدید ! + تصویر



روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار گزارشی درون یکی از کارگاه های داعش که در آن از ساخت موشک تا چگونگی تولید انبوه دیگر مواد و وسایل انفجاری مورد بررسی قرار می گیرد را به تصویر کشیده است.دیلی میل در ادامه می افزاید:"این تصاویر از یک کارگاه آموزشی و در واقع یک دانشگاه تروریستی در رقه سوریه گرفته شده است. آنان بیش تر در حال کار بر روی ساخت وسایل نقلیه کنترل از راه دور هستند".

روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار گزارشی درون یکی از کارگاه های داعش که در آن از ساخت موشک تا چگونگی تولید انبوه دیگر مواد و وسایل انفجاری مورد بررسی قرار می گیرد را به تصویر کشیده است.

دیلی میل با اشاره به این که داعشی ها چگونه بر روی فناوری های روز برای ساخت وسایل انفجاری و انتحاری استفاده می کنند می نویسد:"انواع مانکن ها در داخل خودرو قرار داده شده اند. آنان ترموستات در درون خود دارند که نسبت به افزایش گرما و درجه حرارت واکنش نشان می دهد. نیروهای داعشی هم چنین بر روی کار برای ایجاد فناوری های موشکی جدید با هدف قرار دادن هواپیماهای مسافربری هستند".
 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش


دیلی میل در ادامه می افزاید:"این تصاویر از یک کارگاه آموزشی و در واقع یک دانشگاه تروریستی در رقه سوریه گرفته شده است. آنان بیش تر در حال کار بر روی ساخت وسایل نقلیه کنترل از راه دور هستند تا بتوانند با هزینه کم انسانی برای نیروهای خود بمب های شان را منفجر کنند".
 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

 اخبار  بین الملل  -  فرادید