اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیاستمدار عراقی همسر ایرانی را طلاق داد



 

سیاستمدار عراقی همسر ایرانی را طلاق داد

 

یک منبع آگاه به سایت الجوار گفت: «صالح المطلگ» سیاستمدار عراقی همسر ایرانی تبار خود را طلاق داد.به گزارش صفحه عربی «تابناک»، این منبع آگاه در ادامه افزود: «المطلگ» تا چندی پیش در جلسات و نشست های خصوصی خود همواره به شوخی به اطرافیان خود می گفت: من ایرانی هستم زیرا همسرم ایرانی است.

 

گفتنی است صالح المطلگ که دبیرکل جبهه گفتگوی ملی عراق به شمار می رود، از نزدیکان «أیاد علاوی» نخست وزیر پیشین عراق به شمار می رود و با وجود ایرانی بودن همسرش، او همواره مواضعی علیه جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده است.../تابناک


ویدیو مرتبط :
همسر سیاستمدار برکنار شده چینی به قتل اعتراف کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همسر ایرانی امیر قطر درخواست طلاق کرد


رسانه های عربی از درخواست طلاق شاهزاده «موزه» همسر امیر قطر خبر دادند.

شیعه آنلاین:  رسانه های عربی از درخواست طلاق شاهزاده «موزه» همسر امیر قطر خبر دادند.

در همین حال الوعی نیوز نیز پس از اعلام این خبر افزود: «حمد بن جاسم آل ثانی» امیر قطر به تازگی یک ازدواج مجدد داشته و از همین رو بیشتر وقت خود را با همسر جدید خود می گذرانده است.

گویا این مسأله شاهزاده «موزه» را آزار میداده و از همین رو تصمیم گرفت برای مدت زمان طولانی به ایالات متحده آمریکا سفر کند و در یکی از کاخ شخصی خود در آمریکا اقامت کند.

به گفته این رسانه های عربی شاهزاده «موزه» پس از اینکه به آمریکا رسید و در کاخ خود مستقر شد، رسما از امیر قطر درخواست طلاق کرده است.

قابل ذکر است شاهزاده «موزه» به همراه خود 7 میلیارد دلار پول به آمریکا برده و قصد دارد در ایالت نیویورک یک مؤسسه تربیتی عظیم تأسیس کند.

گفتنی است شاهزاده حمد، بزرگ ترین و تنبل ترین فرزند پدرش بود از همین رو موفق نشد تحصیلات خود را تکمیل کند و مدرسه را رها کرد.

سپس پدرش او را به انگلیس فرستاد تا در کالج نظامی آموزش ببیند اما در آنجا هم تحصیلات خود را تکمیل نکرد و ناموفق به کشورش بازگشت و به ارتش پیوست.

او در سال 1971 فرمانده ارتش و ولیعهد قطر شد. اما در دهه های نود قرن گذشته میلادی، هنگامی که پدرش برای درمان به خارج از قطر سفر کرده بود، علیه او کودتا کرد و به قدرت رسید
.