اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سکه طرح جدید ۶۱۶ هزار تومان شد



 

 

سکه طرح جدید ۶۱۶ هزار تومان شد

 

قیمت سکه طرح قدیم امروز ۶۲۵ هزار تومان و طرح جدید ۶۱۶ هزار تومان است، صرافان بازار هم قیمت دلار آزاد را ۱۳۳۷ تومان اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز چهارشنبه در بازار ۶۲۵ هزار تومان، طرح جدید ۶۱۶ هزار تومان، نیم سکه ۲۹۸ هزار تومان، ربع سکه ۱۵۱ هزار تومان و گرمی ۸۰ هزار تومان است.

این در حالی است که قیمت سکه ها در روز دوشنبه گذشته به ترتیب ۶۲۷ هزار تومان، ۶۱۷ هزار تومان، ۲۹۹ هزار تومان، ۱۵۲ هزار تومان و۸۰ هزار تومان بود.

بانک مرکزی قیمت هر قطعه سکه طرح جدید را برای عرضه در شعب بانکی ۶۰۶ هزار و ۳۲۰ تومان، نیم سکه را ۲۹۳ هزار و ۲۸۰ تومان، ربع سکه را ۱۴۹ هزار و ۷۶۰ تومان و گرمی را ۷۶ هزار و ۹۶۰ تومان تعیین کرد.

این نرخها در روز دوشنبه گذشته به ترتیب ۶۱۰ هزار و ۴۸۰ تومان، ۲۹۶ هزار و ۴۰۰ تومان، ۱۵۱ هزار و ۳۲۰ تومان و ۷۷ هزار و ۴۸۰ تومان بودند.

نرخ هر اونس طلا امروز در بازارای جهانی ۱۷۷۳ دلار و هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی ۵۶ هزار و ۷۰۰ تومان است.

صرافان بازار قیمت هر دلار آزاد را ۱۳۳۷ تومان و هر یورو را ۱۸۴۰ تومان تعیین کردند، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را با روندی افزایشی ۱۰۹۰ تومان و هر یورو را با روندی کاهشی ۱۴۶۶ تومان اعلام کرد..... /  خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
سکه بهار آزادی حدود 970 هزار تومان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت سکه تمام طرح جدید به 694 هزار تومان کاهش یافت



قیمت سکه تمام طرح جدید به 694 هزار تومان کاهش یافت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از کاهش قیمت سکه در بازار به تبع کاهش قیمت دلار خبر داد و گفت: نرخ سکه طرح جدید 694 هزار تومان شد.

 

محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را امروز یکشنبه در بازار 705 هزار تومان و طرح جدید را 694 هزار تومان اعلام کرد.

 

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر افزود: قیمت نیم سکه امروز در بازار 351 هزار تومان ، ربع سکه 185 هزار تومان و سکه گرمی 100 هزار تومان است.

 

وی قیمت هر گرم طلای زرد 18 عیار را در بازار داخلی 70 هزار و 500 تومان ذکر کرد و گفت: با توجه به کاهش قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت سکه نیز با کاهش مواجه شده است.

 

وی در مورد ارزان بودن قیمت خرید سکه های پیش فروشی در بانک ملی، گفت: همانطور که بانک مرکزی سکه های پیش فروش را ارزان تر از قیمت بازار در اختیار پیش خریداران قرار می دهد، همانطور نیز ارزان تر هم از آنها خریداری می‌کند.

کشتی آرای با اشاره به تسهیلاتی که بانک مرکزی در فروش سکه قائل شده است، افزود: خرید سکه در بانک ملی تنها یکی از راهکارها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه بانک مرکزی سکه ها را پائین تر از نرخ بازار از پیش خریداران سکه در بانک ملی خریداری می کند به منزله وجود حباب در قیمتهای بازار نیست./انتخاب