اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوءاستفاده غیراخلاقی یك پدر عربستانی از دخترش در طی 16 سال!



تجاوز, تجاوز به دختر, تجاوز به زن, تجاوز

 

 

سوءاستفاده غیراخلاقی یك پدر عربستانی از دخترش در طی 16 سال!

 

یك دختر عربستانی طی شكایتی به كمیسیون حقوق بشر در عربستان اعلام كرد كه از زمان جدایی پدر و مادرش، در 16 سال گذشته از سوی پدرش مورد سوءاستفاده غیراخلاقی واقع شده است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این دختر كه هم‌اكنون 30 سال دارد در این‌باره گفت كه پس از جدایی پدر و مادرش، دادگاه حضانت او را به پدرش می‌سپارد و در طی این سال‌ها پدرش همانند یك همسر با او رفتار می‌كرده است.

وی همچنین گفت: من هیچ‌وقت اجازه نداشتم بدون همراهی پدرم از خانه خارج شوم. او همیشه و در همه جا مرا تحت كنترل داشت و مرا مجبور می‌كرد لباس‌هایی را كه دوست داشت بپوشم.

 

به نقل از پایگاه اینترنتی امارات 24، كمیسیون حقوق بشر اعلام كرد كه از این قربانی كه در زمان جدایی والدینش تنها 14 سال داشته، حمایت خواهد كرد؛ در حالی‌كه پدر این دختر هرگونه اتهام تجاوز را رد كرده و مدعی است كه دخترش عقل خود را از دست داده است.

هم‌چنین این كمیسیون تاكید كرد كه پرونده را به دادگاه ارجاع خواهد داد..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
برای شادی روح پدر بزرگ نازنیم لطفا یك فاتحه عنایت بفرمایید سال 1349در حالی كه من شش سالم بود هنوز یادمه كنار كرسی توی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز پدر بی رحم به دخترش طی 16 سال


یك دختر طی شكایتی اعلام كرد كه از زمان جدایی پدر و مادرش، در 16 سال گذشته از سوی پدرش مورد سوءاستفاده غیراخلاقی واقع شده است.

خبرگزاری ایسنا: یك دختر عربستانی طی شكایتی به كمیسیون حقوق بشر در عربستان اعلام كرد كه از زمان جدایی پدر و مادرش، در 16 سال گذشته از سوی پدرش مورد سوءاستفاده غیراخلاقی واقع شده است.

این دختر كه هم‌اكنون 30 سال دارد در این‌باره گفت كه پس از جدایی پدر و مادرش، دادگاه حضانت او را به پدرش می‌سپارد و در طی این سال‌ها پدرش همانند یك همسر با او رفتار می‌كرده است.

وی همچنین گفت: من هیچ‌وقت اجازه نداشتم بدون همراهی پدرم از خانه خارج شوم. او همیشه و در همه جا مرا تحت كنترل داشت و مرا مجبور می‌كرد لباس‌هایی را كه دوست داشت بپوشم.

 كمیسیون حقوق بشر اعلام كرد كه از این قربانی كه در زمان جدایی والدینش تنها 14 سال داشته، حمایت خواهد كرد؛ در حالی‌كه پدر این دختر هرگونه اتهام تجاوز را رد كرده و مدعی است كه دخترش عقل خود را از دست داده است.

هم‌چنین این كمیسیون تاكید كرد كه پرونده را به دادگاه ارجاع خواهد داد.