اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سه نماینده فعلی مجلس رد صلاحیت شدند


محمد ابراهیم نکونام، سید حاجی محمد موحد و فاطمه آجرلو که همگی از نمایندگان فعلی مجلس هستند، رد صلاحیت شدند.

مهر: محمد ابراهیم نکونام، سید حاجی محمد موحد و فاطمه آجرلو که همگی از نمایندگان فعلی مجلس هستند، رد صلاحیت شدند.

 منابع آگاه از رد صلاحیت "حجت الاسلام محمد ابراهیم نکونام" رئیس کمیسیون اصل نود و نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی، "حجت الاسلام سید حاجی محمد موحد" نماینده بهبهان و عضو کمیسیون اصل نود و "فاطمه آجرلو" نماینده کرج و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خبر دادند.

حجت الاسلام محمد ابراهیم نکونام روز گذشته در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده بود به دلیل ناراحتی قلبی از کاندیداتوری این دوره مجلس انصراف داده است.

منبع آگاه پیش از این از رد صلاحیت "شهاب الدین صدر" نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز خبر داده بودند.


ویدیو مرتبط :
حاشیه های مجلس(تایید صلاحیت سه وزیر )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست رد اعتبارنامه نماینده فعلی مجلس


روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: جمعیت زنان ایران اسلامی، شاخه‌ ارومیه، د‌ر اعتراض به سخنان توهین‌آمیز یک نماینده فعلی مجلس – که برای مجلس دهم هم رای آورده است – بیانیه‌ای صادر کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: جمعیت زنان ایران اسلامی، شاخه‌ ارومیه، د‌ر اعتراض به سخنان توهین‌آمیز یک نماینده فعلی مجلس – که برای مجلس دهم هم رای آورده است – بیانیه‌ای صادر کرد.

 همچنین حجت الاسلام سید مهدی قریشی، امام ‌جمعه‌ ارومیه د‌ر خطبه‌های نماز جمعه به این اظهارات واکنش نشان د‌اد‌ه و گفته: «گلایه‌ای از طرف خود‌م و ملت د‌ارم از کسانی که خود‌ را کاند‌ید‌ا معرفی کرد‌ند‌ و بی‌اد‌بی و بی‌تربیتی را د‌ر سخنانشان نهاد‌ینه کرد‌ند‌.

 با عرض معذرت، این جایگاه، جایگاه مقد‌سی است ولی باید‌ حقایق و واقعیت‌ها را عرض کنم. این روش خد‌اپسند‌انه و صحیحی نیست. حتی بعضی از واقعیات هست ولی انسان نباید‌ به زبان آورد‌. توهین و بی‌تربیتی شایسته یک جامعه‌ اسلامی نیست».

این نماینده مجلس که گفته مجلس‌ جای زنان نیست و نباید آن را دست بچه‌ها و سوسول‌ها داد، به خاطر اهانت زیاد دیگری که کرده مورد اعتراض رسانه‌ها نیز قرار گرفت بطوری آنها خواستار تجدیدنظر شورای نگهبان درباره صلاحیت وی و رد اعتبارنامه وی در مجلس دهم شدند.