اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سه خواهر در رودخانه «هكان» شهرستان جهرم غرق شدند.



 

سه خواهر در رودخانه «هكان» شهرستان جهرم غرق شدند.دختران ۱۴، ۱۸ و ۲۱ ساله، دیروز همراه خانواده شان، كنار رودخانه مشغول تفریح بودند كه ناگهان به داخل آب سقوط كرده و به دلیل ناآشنایی با فنون شنا، جان باختند.

 

پس از این حادثه اجساد قربانیان با كمك اهالی از رودخانه بیرون كشیده شد..../ روزنامه ایران 


ویدیو مرتبط :
غرق شدن پسری در رودخانه رامهرمز-رودخانه رامهرمز - بیرون آوردن غرق شده-

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه عضو یک خانواده گتوندی در رودخانه کارون غرق شدند



مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گتوند از غرق شدن سه نفر اعضای یک خانواده اهل گتوند در رودخانه کارون خبر داد.

سعید سرداری پنجشنبه شب به ایرنا گفت: این حادثه عصر پنجشنبه برای یک خانواده اهل گتوند که برای شستشوی پشم به ساحل رودخانه کارون در گتوند رفته بودند رخ داد.

وی اظهار کرد: غرق شدگان هر سه زن و اهل شهر جنت مکان از توابع شهرستان گتوند می باشند که سن یکی از آنها حدود 45 سال و دو دختر 16 و 15 سال می باشند.

مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گتوند افزود: اجساد دو نفر از غرق شدگان با کمک نیروهای امدادی از آب گرفته شده و تلاش برای یافتن جسد نفر سوم تاکنون بی نتیجه بوده است.

وی اظهار کرد: علت و چگونگی وقوع این حادثه هنوز دقیقا روشن نشده و در دست بررسی است.

در حالیکه برخی منابع محلی افزایش ناگهانی دبی رودخانه کارون را علت وقوع این حادثه اعلام کرده اند برخی منابع اظهار داشتند این افراد در تلاش برای یافتن کودک هشت ساله خود که فکر می کردند در رودخانه کارون غرق شده جان خود را از دست دادند.

روز چهارشنبه نیز یک کودک پنج ساله اهل روستای کایدان از توابع بخش عقیلی گتوند در کانال آبیاری کشاورزی غرق شد.

شهرستان گتوند با 76 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان و در فاصله حدود 120 کیلومتری اهواز واقع است.

 

اخبار حوادث - ایرنا