اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سهل انگاری یک مداح / برخورد سر نوزاد دو ماهه با پنکه سقفی



 

سهل انگاری یک مداح / برخورد سر نوزاد دو ماهه با پنکه سقفی

 

سهل انکاری یک مداح در تصویر سازی روز عاشورا و بلند کردن نوزاد 2 ماهه، منجر به برخورد سر نوزاد با پنکه سقفی  مسجد شد که با 5 روز بستری شدن در بخش مغز و اعصاب بیمارستان شهید محمدی بندر عباس و اندکی خونریزی داخلی خاتمه یافت....

این حادثه درحالی اتفاق افتاد که در روز 11 آذر ماه سال جاری در مراسم سوگواری محرم و شیرخوارگان حسینی در مسجد امام حسین بندر عباس، یک مداح، محمد ایمان 2 ماهه را برای بیان و تصویر سازی شهادت علی اصغر در روز عاشورا به بالای سر خود می برد که این حرکت باعث برخورد سر نوزاد با پنکه سقفی می شود.

به گفته پرستاران بخش مغز و اعصاب بیمارستان شهید محمدی به خبرنگار آتی‌نیوز، بعد از انجام معاینات، سی تی اسکن و اقدامات اولیه مشخص شد که محمد ایمان از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی و خونریزی مختصری شده است. این پرستار همچنین گفت: در مدت 5 روزی که نوزاد در بیمارستان بستری بود سطح هشیاری او اندازه گیری می شد و در آخر با جذب خونریزی در بدنش مرخص شد. ولی بعد از گذشت یک هفته باید دوباره برای انجام دیگر معاینات به بیمارستان مراجعه کند.

با وجود اینکه این حادثه منجر به مرگ محمد ایمان نشد ولی بسیاری از سایت ها فیلم این حادثه را با عنوان مرگ  دلخراش نوزاد دو ماهه درمراسم عاشورا انتشار دادند.

همچنین پدر محمد ایمان درباره شب حادثه گفت: یازدهم آذرماه و درحالی که همسر و کودکم در مسجد امام حسین (ع ) بندرعباس در مراسم شیرخوارگان حسینی به سر می بردند ناگهان صدای فریاد حاضرین در مجلس بلند شد و همسرم با تلفن به من اطلاع داد که محمد ایمان با پنکه سقفی مسجد برخورد کرده و مجروح شده است. بعد از اینکه پسرم را به بیمارستان بردم پزشکان با درمان دارویی چند روزه و بدون آنکه حتی نیاز به عمل جراحی نیز پیدا کند او را مرخص کرده و اکنون نیز بدون کوچکترین مشکلی و در سلامت کامل در منزل و کنار خانواده است.

دکتر فاطمه نوروزیان اضافه کرد: پزشک متخصص وجود خالی بسیار کوچک و ناچیز از خون در ناحیه سر این نوزاد را تشخیص داد و از همان ابتدا عدم نیاز به جراحی را اعلام کرد.

خوشبختانه پس از تجویز دارو این مشکل برطرف شد و کودک یاد شده شانزدهم آذرماه از بیمارستان مرخص شده و وضعیت جسمی او کاملا رضایت بخش است.... / atynews.com


ویدیو مرتبط :
برخورد نوزاد و پنکه سقفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سهل انگاری والدین حادثه دلخراشی را برای کودک 19 ماهه در سفر به مشهد رقم زد+تصاویر



اخبار حوادث - سهل انگاری والدین حادثه دلخراشی را برای کودک 19 ماهه در سفر به مشهد رقم زد+تصاویر

انگشتان یک کودک 19 ماهه کرمانی به علت بی احتیاطی والدین در میان پله برقی در مشهد آسیب دید.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، گفت : یک پدر و مادر کرمانی در مشهد و از زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) هنگام حضور در یکی از مجتمع های تجاری خیابان نواب برای انتقال کودک 19 ماهه خود از طبقه اول به طبقه همکف او را تنها سوار پله برقی کرده بودند در حالی که مادر در پایین پله برقی و پدر در بالای پله مستقر بود .

حسین خاکپور افزود :پس از گیر کردن سه انگشت این کودک میان پله ها به علت بر هم خوردن تعادل و سقوط وی از پله برقی، نگهبان مجتمع پله برقی را خاموش کرد .

وی گفت : بر اثر این حادثه یک بند انگشت این کودک قطع و دو انگشت دیگر به شدت له شد که ماموران سازمان آتش نشانی پس از رسیدن به محل حادثه با باز کردن صفحه محافظ پله برقی، انگشتان کودک را رها و او را به بیمارستان امدادی مشهد اعزام کردند .

مدیر روابط عمومی بیمارستان امدادی شهر مشهد نیز به خبرنگار ما گفت: یک انگشت این کودک در این حادثه قطع گردید و 3 انگشت دیگر این کودک دچار آسیب گردید. آقای چنارکی تاکید کرد،هم اکنون وضع جسمانی این کودک مساعد است.

 

اخبار,اخبار حوادث ,پله برقی

 

اخبار,اخبار حوادث ,پله برقی

 

اخبار,اخبار حوادث ,پله برقی

 

اخبار,اخبار حوادث ,پله برقی

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران