اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سلاخی وردربرمن توسط باواریایی ها!


با پیروزی پرگل بایرن‌مونیخ و شکست دورتموند هفته پانزدهم بوندسلیگا ادامه یافت.

ایسنا: هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ آلمان با چند بازی ادامه پیدا کرد که در یکی از آنها بایرن مونیخ موفق شد با 7 گل وردربرمن را در هم بکوبد. در این دیدار که باواریایی‌ها آرین روبن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند لوکیمیا (گل به خودی)، دانیل فن بویتن، فرانک ریبری 38 و 83، مانژوکیچ 60 و مولر 68 و گوتسه 90گلزنی کردند.

در سایر دیدار‌ها این نتایج بدست آمد:

گلادباخ 2 – شالکه یک

فرانکفورت یک – هوفنهایم 2

هامبورگ صفر- آوگسبورگ یک

اشتوتگارت 4 – هانوفر 2

دورتموند صفر- لورکوزن یک

در جدول رده بندی بایرن‌مونیخ با 41 امتیاز صدر‌نشین است.


ویدیو مرتبط :
والیبال بازی کردن باواریایی ها!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست شالکه و وردربرمن در گام اول



 

 

شکست شالکه و وردربرمن در گام اول

 

شکست شالکه و وردربرمن در گام اول

تیم های مدعی وردربرمن و شالکه فصل جدید فوتبال آلمان را با شکست آغاز کردند.

هفته‌ی نخست بوندسلیگا با انجام شش دیدار شنبه شب پیگیری شد و در دیدارهای مهم وردربرمن در زمین هوفنهایم با نتیجه 4 بر یک به سختی تن به شکست داد تا غیبت مسعود اوزیل بیش از پیش به چشم آید.

در دیگر دیدار برگزار شده هامبورگ با نتیجه 2 بر یک شالکه را شکست داد. هر دو گل هامبورگ را در این دیدار رود فان نیستلروی به ثمر رساند و فارفان تنها یکی از گل های خورده را جبران کرد.

در 4 دیدار دیگر هفته نخست این نتایج به دست آمد:

کلن یک - کایزرس لاترن 3

سن پائولی 3- - فرایبورگ یک

هانوفر 2 - اینتراخت فرانکفورت یک

مونشن گلادباخ یک - نورنبرگ یک

هفته نخست بوندس لیگا یک شنبه با انجام دو دیدار به پایان می رسد. ماینس در خانه میزبان اشتوتگارت است و بایر لورکوزن میهمان بورسیا دورتمند خواهد بود.

پیش از این بایرن مونیخ در نخستین دیدار هفته اول بوندس لیگا جمعه شب با نتیحه 2 بر یک میهمان خود ولفسبورگ را از پیش رو برداشته بود.

هم اکنون در جدول رده بندی بوندسلیگا هوفنهایم با 3 امتیاز و به دلیل تفاصل گل بهتر در صدر قرار دارد و بایرن مونیخ، هامبورگ و هانوفر با شرایط کاملا مشابه در مکان های بعدی ایستاده‌اند.