اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سلاح گازی برای مقابله با کروناویروس



اخبار,اخبار اجتماعی,کرونا


 اخباراجتماعی - سلاح گازی برای مقابله با کروناویروس

 برخی متخصصان معتقدند گاز اوزون می‌تواند برای مقابله با کروناویروس عامل سندرم تنفسی خاورمیانه (MERS) موثر باشد.

به گزارش ایسنا، به گفته متخصصان از آنجا که گاز اوزون در کاهش 90 درصدی ویروس‌ها و باکتری‌های هوازی موثر است می‌تواند برای مقابله با سندرم تنفسی خاورمیانه نیز موثر باشد.

«سعد جاسم» یکی از اعضای انجمن بین‌المللی اوزون و کارشناس جهانی استعمال گاز در صنایع مختلف گفت: اوزون در از بین بردن میکرو‌ب‌های بیماری‌زای موجود در آب، غذا و هوا موثر است.

به گفته سعد جاسم، گاز اوزون همچون یک ضدعفونی‌کننده قوی تاثیر می‌گذارد، زباله‌های دارویی را از بین می‌برد و به تولید اکسیژن بیشتر کمک می‌کند.

به نقل از گلف نیوز، همچنین کمپانی اوزون در عربستان پیشنهاد کرده است تا در فرودگاه‌های این کشور از گاز اوزون در سیستم‌های تهویه استفاده شود زیرا بهتر از فیلتر‌های معمولی کربن عمل می‌کند.
 اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
مقایسه لگد شلیک سلاح دو سیستم گازی متفاوت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلاح های شما برای مقابله با ایران فرسوده شده، سلاح جدید بخرید!



 

 «دیسیون»، رئیس امور فروش بزرگترین شرکت غیر دولتی تولید اسلحه در جهان گفت: سلاح های کشورهای عربی فرسوده است و این کشورها باید برای مقابله با ایران، همه تجهیزات نظامی خود را تعویض کنند!

 

به گزارش «تابناک»، «توماس کالیجان» که با برنامه «بازارهای خاورمیانه» شبکه تلویزیونی «سی.ان.ان» سخن می گفت، افزود: دولت های عربی نمی توانند با این سلاح ها، در منطقه نقش آفرین باشند و اکنون که یمن نیز به گذرگاهی برای تروریسم تبدیل شده، این کشورها علاوه بر ایران، باید برای یمن هم فکری کنند!

وی از طراحی برنامه بیست ساله شرکت متبوع خود برای فروش سلاح به کشورهای عربی هم پرده برداشت و گفت: در فاز اول، باید کشورهای عربی یک مجموعه شصت میلیارد دلاری سلاح تهیه کرده و همه مرزهای خود با یمن را به پیشرفته ترین سلاح ها مجهز تا از نفوذ القاعده یمن به امارات و عربستان جلوگیری کنند.

«کالیجان» که رئیس امور فروش شرکت صادراتی سلاح «دیسیون» است، افزود: امنیت منطقه خلیج فارس با این سلاح ها تأمین نمی شود؛ بنابراین، پیشنهاد می کنم، کشورهای عربی درباره برنامه شرکت «ریسیون» بیندیشند.

«سی.ان.ان» می افزاید: «کالیجان» تصریح کرده که کارشناسان شرکت «ریسیون» در حال رایزنی در کشورهای آمریکای لاتین برای فروش سلاح به عربستان هستند و در این سفرها، پیمان هایی نیز با کشورهای کویت، قطر و امارات امضا خواهند کرد که ارزش آن چند ده میلیارد پیش بینی شده است.... / تابناک