اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط 4 تن در حین نصب کولر آبی از طبقه چهارم در نارمک تهران!



سقوط 4 تن در حین نصب کولر آبی از طبقه چهارم!

حادثه سقوط بالابرحمل مصالح از روی ساختمان چهار طبقه مسکونی در منطقه نارمک تهران که صبح امروز جمعه رخ داد مرگ مرد 35 ساله و زخمی شدن سه نفر دیگر از اعضای یک خانواده را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، شهروندان که شاهد رخداد این حادثه بودند در تماس با سامانه 125 از آتش نشانی خواستار کمک شدند. 

 

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر رخداد این حادثه، بی درنگ با به صدا درآوردن زنگ ایستگاه های 72 و 19، آتش نشانان این ایستگاه ها و همچنین گروه نجات 12 آتش نشانی را ساعت 11:03 دقیقه به محل حادثه در 35 متری نارمک، خیابان مدائن، کوچه حافظ اعزام کرد.

 

به گفته سیداحمد رسولی، فرمانده ایستگاه 72 که در محل حادثه حاضر بود، چهار نفر مرد از اعضای یک خانواده با استفاده از بالابر ویژه حمل مصالح مشغول بالا کشیدن کولر به بالای پشت بام این ساختمان 4 طبقه نوساز بودند که همراه با سقوط ناگهانی بالابر، این 4 نفر هم به پایین ساختمان سقوط کردند که منجربه مرگ مردی 35 ساله و آسیب دیدگی شدید سه مرد 23، 52 و 82 ساله شد.

 

وی در تشریح چگونگی وقوع این حادثه اظهار داشت: این افراد قصد داشتند با بکارگیری بالابر ساختمانی که در بالای پشت بام ساختمان 4 طبقه مسکونی نصب بود یک دستگاه کولر را از روی پشت بام ساختمان دو طبقه مجاور به بالای پشت بام این ساختمان نوساز منتقل کنند که به علت عدم مهار پایه های بالابر و عدم رعایت موازین ایمنی به هنگام جابجایی کولر، ناگهان بالابر به پایین ساختمان فرو افتاد که در پی آن هر 4 نفر اعضای خانواده نیز به پایین ساختمان و بر روی پشت بام ساختمان دو طبقه مجاور سقوط کردند.

 

رسولی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل حادثه، این افراد را از پشت بام طبقه دوم ساختمان به پایین منتقل کرده و تحویل اورژانس دادند که عوامل اورژانس بعد از انجام معاینات اولیه مرگ یک نفر را تایید کردند.

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که تحقیقات بیشتر در این خصوص همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: مصدومین بلافاصله توسط آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
سهند فن آور : سرسره آبی سقوط آزاد دهکده آبی پارس تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک زن پس از سقوط از طبقه چهارم زنده ماند




 اخبار حوادث - یک زن پس از سقوط از طبقه چهارم زنده ماند

 یک زن جوان از طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی در خیابان مشیریه تهران سقوط کرد و زنده ماند.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری 125 یکشنبه اعلام کرد ، این زن 35 ساله به نام (م.س) از پشت بام طبقه چهارم روی نورگیر طبقه اول سقوط کرد.

فلاحی فرمانده تیم اعزام شده به محل در مورد این حادثه گفت: این زن از چند ناحیه دچار شکستگی و خونریزی شدید شده است.

وی گفت که مصدوم پس از اقدامات اولیه تیم پزشکی و امداد و نجات به مرکز درمانی انتقال یافته است.

فلاح گفت که دلیل سقوط این فرد هنور روشن نشده است

 

 اخبار حوادث - ایرنا