اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط 25 بهمن در جاده چالوس در سه روز



 

بهمن, سقوط بهمن

 

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان البرز از سقوط 25 بهمن در طی سه روز گذشته در جاده کرج به چالوس خبر داد.

مهر:محمد مکوندی اظهار داشت: در طی سه روز گذشته 25 بهمن در جاده کرج به چالوس سقوط کرده است.

وی گفت: جاده کرج به چالوس روز جمعه تا ساعت 13 مسدود بود که سرانجام با تلاش نیروهای راهداری استان هم اکنون این مسیر باز است.

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان البرز افزود: در حال حاضر روستای جوستان و گراب طالقان به دلیل سقوط بهمن مسدود است ولی سایر محورهای استان باز است.

مکوندی ادامه داد: تاکنون  تلافات جانی و یا مصدومی در این محور گزارش نشده ولی روز جمعه تعداد زیادی خودرو در برف و کولاک گرفتار شده بودند که اکثر خودروها مسیر را برگشته و از ادامه مسیر باز ماندند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر عوامل راهداری در حال احداث سقف های بتنی بروی جاده هستند که فعالیت عمرانی آن هنوز ادامه دارد.... /  mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
گشت زدن در جاده چالوس | پیچ و خم های جاده چالوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ سه كوهنورد در پی سقوط بهمن در ایتالیا



 

 مرگ سه كوهنورد در پی سقوط بهمن در ایتالیا

مقامات اورژانس ایتالیا از كشته شدن سه كوهنورد در پی سقوط بهمن در مناطق شمالی این كشور خبر دادند.

«دانیلا روسی» سخنگوی پلیس و امداد كوهستان «آلپ» در ایتالیا در مصاحبه ای با رسانه های دولتی این كشورعنوان كرد: این سه كوهنورد در منطقه خطر كه احتمال سقوط بهمن وجود داشت، مشغول كوهنوردی بودند كه ناگهان بهمن عظیمی شكل گرفت.

وی در ادامه به خبرگزاری آسوشیتدپرس خاطر نشان كرد: این حادثه در منطقه «مورتیرولو پاس» در شمال «برسیا» رخ داد و باعث كشته شدن این سه تن شد.

ماموران امداد و نجات كوهستان موفق شدند، یكی از این سه كوهنورد را از زیر برفها بیرون بكشند، اما وی در راه بیمارستان جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام اورژانس كوهستان «آلپ»، ملیت و هویت هیچ یك از این سه كوهنورد هنوز مشخص نشده است.با این حال، ماموران تلاش می كنند این مساله را كشف كنند تا با خانواده های آنان تماس بگیرند.... /خبرگزارى ایسنا