اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط یك فروند هواپیمای جنگی F4 در بوشهر



 

 

 

سقوط یك فروند هواپیمای جنگی F4 در بوشهر

 

مدیركل حوادث غیرمترقبه استانداری بوشهر اضافه كرد: در حال حاضر نیروهای امداد و نجات در حال آماده باش هستند.

مدیر كل حوادث غیرمترقبه استانداری بوشهر از سقوط یك فروند هواپیمای جنگی F4 در بوشهر خبر داد.

غلامرضا كشتكار دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در بوشهر اظهار داشت: دقایقی پیش یك فروند هواپیمای جنگی F4 دچار حادثه شد و سقوط كرد.

وی ادامه داد: این هواپیما نزدیكی جزیره شیف (بوشهر) دچار حادثه شد و سقوط كرد ولی خوشبختانه وضعیت جانی خدمه این هواپیمای جنگی تا این لحظه سالم گزارش شده و خلبانان قبل سقوط از هواپیما خارج شده‌اند و هم اكنون نیز به بیمارستان بوشهر انتقال داده شده‌اند.

مدیركل حوادث غیرمترقبه استانداری بوشهر اضافه كرد: در حال حاضر نیروهای امداد و نجات در حال آماده باش هستند.

كشتكار افزود: دو نفر از سرنشینان این هواپیما به دلیل مصدومیت به بیمارستان منتقل شده‌اند و طبق آخرین خبرها وضعیت جسمانی آنها مطلوب بوده است.

شایان ذكر است هنوز از علل سقوط این هواپیمای جنگی خبری منتشر نشده است.


ویدیو مرتبط :
هفت کشته در پی سقوط یک فروند هواپیمای کوچک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط هواپیمای اف 14 در بوشهر و شهادت دو خلبان



 

 

هواپیمای اف 14

 

 

شفاف: بامداد امروز هواپیمای اف 14 پایگاه هوایی بوشهر در اطراف بوشهر سقوط کرد که به شهادت هر دو خلبان و کمک خلبان این هواپیما انجامید.

 

بنابر اخبار ارسالی ساعت 4:30 صبح امروز یک فروند هواپیمای اف چهارده که به پایگاه ششم شکاری بوشهر متعلق بود، تنها 3 دقیقه پس از پرواز سقوط کرد.

با تلاش نیروهای امدادی ساعاتی پس از سقوط این هواپیما، لاشه این هواپیما در فاصله 30 كیلومتری استان بوشهر در منطقه فراكه پیدا شد که متاسفانه هر دو خلبان و کمک خلبان این هواپیما به شهادت رسیدند.

بر اساس مشاهدات نیروهای اعزامی به منطقه این هواپیما در داخل آب سقوط کرده است.

گفتنی است نیروهای امدادی و انتظامی همچنان در محل حادثه حضور دارند و در حال بررسی دقیقتر علل سقوط این هواپیمای نظامی هستند..../شفاف