اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط يك خودرو در كانال اتوبان امام‌علي



 

سقوط يك خودرو در كانال اتوبان امام‌علي

 

سقوط يك خودرو در كانال اتوبان امام‌علي


خودرو سواری با عبور از میله‌های محافظ وسط بزرگراه به درون کانال افتاده بود و سه سرنشین آن به‌نام‌های كامران 20 ساله، وحید 24 ساله و مجید 22 ساله آسیب دیده و داخل خودرو گرفتار شده بودند.

خودرو سواری با سه سر نشین در كانال وسط بزرگراه امام علی سقوط كرد.
ساعت 22:10 شب گذشته آتش‌نشانان ایستگاه 75 و گروه نجات 12 مستقر در ایستگاه 71 پس از اطلاع از حادثه‌اي در اتوبان امام علي روانه محل حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی، بعد از پل مبارك‌آباد شدند.
بر اساس اين گزارش، خودرو سواری با عبور از میله‌های محافظ وسط بزرگراه به درون کانال افتاده بود و سه سرنشین آن به‌نام‌های كامران 20 ساله، وحید 24 ساله و مجید 22 ساله آسیب دیده و داخل خودرو گرفتار شده بودند.
آتش‌نشانان سه جوان آسیب‌دیده را بدون هر آسیب دیگری از خودرو واژگون‌شده بیرون آوردند و امدادگران اورژانس آنها را به مرکز درمانی منتقل کردند...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
nرگیری جوانان با خودرو در اتوبان‌ پرت شدن یکی از آنها به بیرون خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط مرگبار خودرو به دره در اتوبان ارتش


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار کامیون خاور حامل نخاله ساختمانی به عمق دره‌ای 50 متری در بزرگراه ارتش خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار کامیون خاور حامل نخاله ساختمانی به عمق دره‌ای 50 متری در بزرگراه ارتش خبر داد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از اطلاع سامانه 125 از وقوع یک مورد سقوط خاور به دره‌ای به آدرس بزرگراه ارتش،‌ جاده لشگرک، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 36 و نجات 10 را در ساعت 2:43 به محل حادثه اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل افزود: آتش‌نشانان مشاهده کردند که یک دستگاه خاور حامل نخاله ساختمانی که در کابین آن اعضای یک خانواده حضور داشتند به دلیل نامشخصی ناگهان از مسیر منحرف شده و به دره‌ای 50 متری سقوط کرده است.

وی با بیان اینکه راننده خودرو به بیرون پریده و همسر و فرزندش در کابین خاور گرفتار شده بودند، افزود: آتش‌نشانان با تقسیم‌شدن به دو گروه اقدامات خود برای ایمن‌سازی و نجات راننده و همسر و فرزندش را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی با بریدن کابین این خاور زن و بچه راننده را خارج کردند گفت: گروهی دیگر راننده را خارج کرده و هر سه تن را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند و آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ هر سه تن را به دلیل شدت جراحات وارده تایید و اعلام کردند.

ملکی راننده کامیون را مردی حدود 35 ساله و همسرش را زنی 25 ساله اعلام کرد و گفت: فرزند آنان نیز پسربچه‌ای سه ساله بود.

وی با اعلام اینکه علت قطعی بروز این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان در ساعت 4:45 بامداد امروز پس از ایمنی‌سازی محل به عملیات خود ادامه دادند.