اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط هواپیمای آذربایجانی در افغانستان


سازمان هواپیمایی جمهوری آذربایجان اعلام کرد یک هواپیمای باری خطوط هوایی راه ابریشمِ این کشور در خاک افغانستان سقوط کرده است.

عصر ایران: سازمان هواپیمایی جمهوری آذربایجان اعلام کرد یک هواپیمای باری خطوط هوایی راه ابریشمِ این کشور در خاک افغانستان سقوط کرده است.

در پی سقوط این هواپیما هفت تن از 9 خدمۀ آن کشته شدند.

به گفتۀ مقامات جمهوری آذربایجان هواپیمای مذکور پس از برخاستن از یک فرودگاه نظامی در شهر لشکرگاه، مرکز ولایت هلمندِ افغانستان سقوط کرد.

سازمان هواپیمایی جمهوری آذربایجان همچنین اعلام کرد خدمۀ این هواپیمای باری تبعۀ کشورهای آذربایجان، اوکراین و ازبکستان بودند.


ویدیو مرتبط :
سقوط هواپیمای امریکایی در افغانستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: سقوط هواپیمای آمریکایی در افغانستان


تمامی 7 سرنشین امریکایی هواپیمایی که در افغانستان سقوط کرد کشته شدند.

تابناک: مقامات افغانستان اعلام کردند:روز گذشته در پی سقوط یک هواپیمای ترابری با 7 سرنشین آمریکایی در نزدیکی پایگاه نظامی "بگرام"، تمامی سرنشینان آن کشته شدند.