اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط خودرو به عمق ۲۰ متری دره



 

سقوط خودرو به عمق ۲۰ متری دره

آتش نشانان با اجرای عملیات امداد و نجات سبب جلوگیری از سقوط خودرو سواری به عمق دره و نجات جان راننده آن شدند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسعود صادقی فرمانده آتش نشانان درباره جزئیات این خبر گفت: این خودرو سه شنبه شب گذشته هنگامی که در حوالی پارک کوهسار در حرکت بود دچار حادثه شد و پس از اعلام رخداد آن به سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه ۷۴ در ساعت ۲۱:۰۲ به سمت محل حادثه حرکت کردند.

وی ادامه داد: بروز نقص فنی در خودرو سواری و ناتوانی راننده در کنترل خودرو سبب شد خودرو به سرازیری دره منحرف و در عمق ۲۰ متری آن متوقف شود.

صادقی خاطرنشان كرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، خودرو سواری را که راننده آن قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده بود را با به کارگیری جرثقیل خودرو نجات، مهار و از عمق ۲۰ متری شیب دره به سطح جاده انتقال دادند.

به گفته وی در جریان این حادثه به راننده خودرو آسیبی نرسیده و خسارات مالی چندانی نیز ایجاد نشده است...../ خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
ریزش آوار در عمق ۲۰ متری نازی آباد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات سقوط اتوبوس ولوو به دره 30 متری/ 15 نفر کشته شدند




اخبار حوادث - جزئیات سقوط اتوبوس ولوو به دره 30 متری/ 15 نفر کشته شدند

بلافاصله تیم های امدادی راهی محل حادثه شده و در بررسی ها مشخص شد، اتوبوس از مسیر اصلی خود منحرف و پس از برخورد با گاردریل کنار جاده به داخل دره سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر با تشریح عملیات امدادرسانی به مسافران اتوبوس سقوط کرده به دره گفت: در این حادثه 15 مسافر جان خود را از دست دادند.

حسین درخشان در گفتگو با مهر اظهار داشت: ساعت 4 و 45 دقیقه صبح روز سه شنبه سقوط یک دستگاه اتوبوس در منطقه پلور به داخل دره 30 متری به سازمان امداد و نجات هلال احمر اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله تیم های امدادی راهی محل حادثه شده و در بررسی ها مشخص شد، اتوبوس از مسیر اصلی خود منحرف و پس از برخورد با گاردریل کنار جاده به داخل دره سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطر نشان کرد، امدادگران خود را به داخل دره رسانده و اقدام به خارج کردن مسافران از داخل اتوبوس و انتقال آنها به سطح جاده کردند.

درخشان تاکید کرد: در این حادثه 15 نسافر اتوبوس جان خود را از دست داده و 19 تن دیگر دچار مصدومیت شدند. مصدومان بلافاصله از سوی امدادگران اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در خصوص علت این حادثه نیز گفت: در این خصوص باید کارشناسان پلیس راه باید اعلام نظر کنند اما به نظر می رسد خستگی و خواب آلودگی راننده باعث این حادثه شده بود.

اخبار حوادث - مهر