اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرکرده القاعده با خلیفه داعش بیعت کرد؟



اخبار,اخباربین الملل, گروه تروریستی داعش


 اخبار بین الملل - سرکرده القاعده با خلیفه داعش بیعت کرد؟

سرکرده تشکیلات القاعده سرانجام با سرکرده داعش بیعت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ایمن الظواهری" در یک فایل صوتی که به تازگی در یوتیوب منتشر شده مدعی شده است که داعش "یاور اسلام است" و خلیفه داعش در عراق از بارزترین "سران اسلامی" در حال حاضر است.

روزنامه اینترنتی "المرصد" خاطرنشان کرد، ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش پیشتر از ایمن الظواهری و القاعده جدا شده و خود را خلیفه مسلمانان نامیده است.

اعضای این گروه از کشورهای مختلف دنیا جذب شده و در حال ارتکاب جنایتهای فجیعی در عراق و سوریه هستند.

 

اخبار بین الملل - تابناک


ویدیو مرتبط :
هلاکت سرکرده‌ ی داعش و اعلام نام خلیفه جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سزای سرپیچی از بیعت با سرکرده داعش



اخبار,اخبار بین الملل,تروریست های گروه های داعش

 

 اخبار بین الملل -  سزای سرپیچی از بیعت با سرکرده داعش

یک منبع آگاه در پلیس استان صلاح الدین عراق اعلام کرد که گروه تروریستی موسوم به «داعش» هشت تن از اعضای گروه «نقشبندی» را که از بیعت با سرکرده داعش خوددرای کرده بودند، اعدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، درگیری های مسلحانه امروز بین تروریست های گروه های داعش و نقشبندی عراق در مسیر بین شهرستان بیجی و استان الانبار به ربوده شدن هشت تن از عناصر گروهک نقشبندی منجر شد و این هشت تن به علت خودداری از بیعت با «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تروریستی داعش، تیرباران شدند.

سومریه نیوز به نقل از این منبع آگاه پلیس استان صلاح الدین اعلام کرد که نیروهای امنیتی اجساد اعدام شدگان را به مرکز پزشکی قانونی منتقل و عملیات جستجو از عاملان این جنایت را آغاز کرده‌اند.

یک منبع امنیتی آگاه عراقی در تاریخ 2 ماه مه 2014 فاش کرده بود که گروهک "نقشبندی" فتوای جایز بودن قتل سران و عناصر گروهک داعش را صادر و این گروهک را مرتد توصیف کرده بود.
اخبار بین الملل - فارس