اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرلشگر فیروزآبادی: نیروهای مسلح ایران با توان بالا پاسخگوی هرگونه تهدیدات است



 

 

سرلشگر فیروزآبادی: نیروهای مسلح ایران با توان بالا پاسخگوی هرگونه تهدیدات است

سرلشگر فیروزآبادی: نیروهای مسلح ایران با توان بالا پاسخگوی هرگونه تهدیدات است

رییس ستاد كل نیروهای مسلح گفت:نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با قدرت و توان بازدارندگی بالا ، پاسخگوی هرگونه تهدیدات خارجی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرلشگر 'سید حسن فیروزآبادی' صبح چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس كه در جوار حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: عظمت امام (ره) در برابر استكبار جهانی باعث شد كه امروز ملت ایران به پیشرفت‌های عظیمی در تولید علم و فناوری دست یابد.

وی بابیان اینكه 'سال 59، سال آغاز جنگ تحمیلی دشمنان علیه ایران اسلامی بود'،افزود: دشمنان در آن سال با سراسیمگی و افسردگی در برابر انقلاب اسلامی مواجه شدند.

رییس ستاد كل نیروهای مسلح تاكید كرد كه اندیشه های امام راحل در آن سال ها برای دشمنان شناخته شده نبود، اما امروز تاثیر اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دنیا به روشنی مشاهده می شود.

سرلشگرفیروزآبادی تصریح كرد: سال 59 جهان به دو قطب كمونیسم و سرمایه‌داری تقسیم شده بود اما با درخشش فرهنگ ایران اسلامی، هم اكنون جهان به دو قطب معنویت ایران اسلامی و ابرسرمایه داری تبدیل شده است.

وی با یادآوری این مطلب كه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران درآغاز جنگ تحمیلی در حال انسجام و بازشناسی بود، اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقتدار كامل به سر می‌برند.

رییس كل ستاد نیروهای مسلح افزود: كسب 30 سال تجربه در همه زمینه‌ها ارتش و سپاه پاسداران را توانمند كرده است.

سرلشگر فیروز آبادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : هشت سال دفاع مقدس یادآور هوشیاری و آمادگی ملت ایران در برابر توطئه‌ها است...../تحلیل:ایرنا


ویدیو مرتبط :
دیدنی ترین کلیپ از توان هوایی نیروهای مسلح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سردار جزایری:نیروهای مسلح ایران آماده انجام هرگونه مأموریت درباره فاجعه منا هستند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده انجام هرگونه مأموریت درباره فاجعه منا هستند.

سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح ، با اشاره به بیانات امروز فرمانده معظم کل قوا درباره فاجعه منا و هشدار به رژیم سعودی نسبت به هرگونه اندک بی‌احترامی به حجاج ایرانی، گفت: اکنون بر مسئولان دولتی و دستگاه دیپلماسی کشور واجب است که فعال‌تر از گذشته ابعاد این حادثه هولناک را مورد رسیدگی قرار دهند و ضمن مراقبت لازم از حجاج بیت‌‌الله الحرام نسبت به انتقال اجساد مطهر قربانیان و مجروحان به میهن اسلامی اقدام کنند.


رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور افزود: در همان ساعات اولیه فاجعه منا، نیروهای مسلح کشور آمادگی خود را برای هرگونه کمک به دستگاه‌های مربوطه اعلام کردند و اکنون نیز در آمادگی کامل به سر می‌برند.


سردار جزایری خاطرنشان کرد: ابعاد ناپیدا و مشکوک فاجعه خونبار و دلخراش منا بسیار است و رژیم آل‌سعود مسئول مرگ هزاران انسانی است که مظلومانه جان خود را از دست دادند.


سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده انجام هرگونه مأموریت در این زمینه هستند.

اخبار سیاسی - تسنیم