اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت مسلحانه برای چندمین بار از یك بانك



 

یك شعبه بانك در شهرك صنعتی جی اصفهان برای چندمین بار مورد دستبرد مسلحانه قرار گرفت.

۲ سارق مسلح صبح چهارشنبه با ورود به بانك ملی شعبه شهرك صنعتی جی پس از تهدید كاركنان و مشتریان بانك با سرقت موجودی بانك متواری شدند.


در پی این سرقت موضوع به مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد و ماموران با عزیمت به محل متوجه شدند ۲ سارق كه مجهز به سلاح كلاشینكف بوده‌اند، پس از ورود به داخل شعبه و ضرب و جرح یكی از مشتریان بانك، ۶ میلیون تومان سرقت كرده و با تهدید یكی از كاركنان خودروی او را نیز به سرقت برده و متواری شده‌اند.


با تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط تلاش برای دستگیری سارقان آغاز و ساعتی بعد خودروی به سرقت رفته كارمند بانك كشف و ضبط شد.


بانك ملی شعبه شهرك صنعتی جی تاكنون ۲ بار دیگر نیز مورد سرقت واقع شده است و یك بار هم ۲ سارق مسلح قصد سرقت از این محل را داشته‌اند كه پیش از هر اقدامی و در یك قدمی سرقت از سوی ماموران پلیس آگاهی دستگیر شده‌اند.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
سرقت از بانك (تركی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت مسلحانه از بانك كشاورزی



سرقت مسلحانه,سرقت مسلحانه از بانك كشاورزی,سرقت از بانک,سرقت مسلحانه از بانک

سه سارق مسلح ساعت 11:10 صبح امروز از بانك كشاورزی واقع در بولوار معلم شهرستان مشهد سرقت كردند.

 

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: سه سارق مسلح ساعت 11:10 صبح امروز با در دست داشتن اسلحه كلت به بانك كشاورزی واقع در بولوار معلم این شهرستان وارد شدند و پس از تیراندازی و تهدید كارمندان بانك در كمتر از چند دقیقه 30 میلیون تومان وجه نقد از داخل گاو صندوق بانك و مبلغ چهار میلیون و 900 هزار تومان از دستگاه خودپرداز سرقت كردند.

 

وی افزود: سارقان به وسیله یك دستگاه خودرو سواری پراید از صحنه متواری شدند و با شنیده شدن صدای تیراندازی، مالكان مغازه های اطراف بانك موضوع را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دادند.

 

سرهنگ احد كریمی خاطر نشان كرد: ماموران انتظامی بلافاصله پس از وقوع سرقت خود را به محل رساندند و تحقیقات گسترده پلیسی در این رابطه آغاز شد.

 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام موضوع به گشت های انتظامی، پلیس خودروی سارقان فراری را در مراحل اولیه پیگیری پرونده، در بولوار «سید رضی» كشف و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت مسلحانه با توجه به سرنخ های موجود، آغاز شده است.... /جام جم آنلاین