اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت مسلحانه با لباس نیروی انتظامی



سرقت مسلحانه با لباس نیروی انتظامی

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از متلاشی شدن باند سارقین مسلح جاده کازرون که با پوشیدن لباس نیروی انتظامی اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ مسعود حیدری گفت: سارقین مسلح چند روز پیش در جاده کازرون به شیراز با یک دستگاه خودرو، تابلو ایست، اسلحه کلاش و لباس نیروی انتظامی یک دستگاه تریلی را متوقف کرده و پس از بستن دست و پای راننده، خودرو را به محلی دیگر منتقل کردند.

وی تصریح کرد: سارقین پس از سرقت 14 دستگاه کولر گازی ازتریلی متواری شدند که ما پس از اطلاع تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی خود را به منطقه اعزام کردیم.رئیس پلیس آگاهی استان فارس تاکید کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارقین شدیم و پس از انجام کارهای سریع عملیاتی دو نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حیدری افزود: از این گروه دوقبضه کلاش و یک قبضه کلت کمری کشف شد.رئیس پلیس آگاهی استان فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به دستگیری اعضای یک باند سرقت به عنف در شیراز، گفت: در پی اطلاعات به دست آمده گروهی با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به زورگیری از نوجوانان و جوانان می‌کردند که پس از اطلاع مراحل اطلاعات و شناسایی انجام گردید و موفق به دستگیری سارقین شدیم.

وی ادامه داد: این باند تاکنون به انجام 30 سرقت اعتراف کردند و ما نیز 21 نفر از مالباختگان را شناسایی کردیم./ابتکار

 


ویدیو مرتبط :
سرقت مسلحانه طلافروشی با لباس نیروی انتظامی وتیراندازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت مسلحانه و گروگانگیری با لباس محیط‌بانی/ کشف شمشیر و اسلحه از مخفیگاه بیابانی متهم



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - سرقت مسلحانه و گروگانگیری با لباس محیط‌بانی/ کشف شمشیر و اسلحه از مخفیگاه بیابانی متهم

مردی که با لباس محیط‌بانی اقدام به گروگانگیری کرده بود،‌توسط ماموران پس از یک ماه شناسایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سه روز گذشته پلیس مردی را به نام احمد در حین سرقت، یکی از انبار‌های آهن در یکی از روستاهای اطراف خوزستان شناسایی و دستگیر کردند.
 
ماموران در حین بازجویی متوجه شدند، متهم سابقه دار است،‌ لذا تحقیقات گسترده‌تری را در رابطه با کشف جرائم احتمالی وی  آغاز کردند که پس از 10 ساعت جستجو دریافتند، ‌احمد 30 ساله ماه گذشته با لباس محیط‌بانی و یک اسلحه شکاری اقدام به سرقت و گروگان گرفتن یک عضو از خانواده‌ای کرده بود که برای تفریح به پارک جنگلی شهرستان رامهرمز رفته بودند.
 
سارق مسلح(احمد) پس از چند ساعت گروگان خود را در بیایان رها کرده و خود نیز از محل متواری شده بود.
 
سرهنگ خواجوی رئیس پلیس آگاهی خوزستان با تایئد این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران در بررسی از مخفیگاه متهم که در یک منطقه بیابانی بود، یک قبضه سلاح شکاری، یک عدد ساطور، یک عدد شمشیر، شش عدد فشنگ شکاری و یک دست لباس متعلق به محیط‌بانان کشف کردند.
 
وی عنوان کرد: این فرد پس از تکمیل پرونده توسط پلیس آگاهی امروز به مراجع قضایی تحویل داده شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران