اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت در 3 ثانیه



سرقت در 3 ثانیه

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق خبر داد و گفت: این متهمان صندوق عقب خودروها را ظرف سه ثانیه باز کرده و اقدام به سرقت می کردند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار حوادث - به گزارش  جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ عزت الله عزتی گفت: شب گذشته ماموران گشت کلانتری 190 مجیدیه، هنگام گشتزنی در خیابان نیروی دریایی بوده اند که یکی از شهروندان سراسیمه به آنان مراجعه و اظهار داشت که در منزل استراحت می کرده که با صدای آژیر دزدگیر خودرواش به خیابان می آید و مشاهده می کند که در صندوق عقب خودرواش باز و فردی در پشت خودروی وی ایستاده در حالی که یک خودروی دیگر کنارش پارک شده و سارق در حال انتقال تجهیزات و لوازم داخلی خودرو به خودروی مذکور است.

وی افزود: این مالباخته در توضیحات خود به ماموران گفت که با دیدن این وضعیت اقدام به سر و صدا کرده و سارقان که متوجه حضور او می شوند، بلافاصله محل را ترک کرده و تلاش وی برای متوقف کردن آنها بی نتیجه می ماند اما موفق به یادداشت پلاک خودروی موصوف شده است.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری اظهارداشت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران گشت، مشخصات خودروی سارقان را از طریق اپراتور کلانتری در اختیار کلیه واحد های گشتی قرار داده و به گشتزنی در مسیر حرکت خودروی مزبور می پردازند.

سرهنگ عزتی تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه در خیابان «آزادگان» خودروی سارقان را که به صورت دوبله پارک و روشن بوده مشاهده و ماموران سارقان را کنار یک خودروی دیگر در حال سرقت می بینند و بلافاصله هر دو را بازداشت می کنند.

وی اظهار داشت: متهمان که «علی» و «محمد صادق» نام داشتند به کلانتری منتقل شده و در بازرسی از خودروی آنان اقلامی شامل شش حلقه لاستیک با رینگ، یک عدد تخت خواب تاشو مسافرتی با کیف مربوطه، یک سری آچار و ابزار، یک کلاف سیم آنتن تلویزیون، 9 عدد کلید و پریز برق، یک جعبه تجهیزات پزشکی کشف و ضبط شد.

سرهنگ عزتی اضافه کرد: هر دو سارق در بازجویی های انجام شده به سه فقره سرقت در محدوده مذکور با همدستی هم دیگر اشاره کرده و اعتراف می کنند که پنج فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو نیز در تاریخ 27 آبان ماه انجام داده اند.

اما نکته جالبی که در پرونده این متهمان وجود دارد و سرکلانتر چهارم به آن اشاره کرد این بود که هر دو سارق در اعترافات خود عنوان داشتند که می توانند صندوق خودروهای سواری را با چاقو ظرف مدت سه ثانیه باز کنند.

گفتنی است؛ در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای بررسی سرقت های احتمالی دیگر به همراه سارقان در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
سرقت در ۸۰ ثانیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت كیف حاوی طلا در چند ثانیه



 

 

دزد سابقه داری كه به عنوان مشتری وارد یك فروشگاه در تهران شده و كیف حاوی طلای زنی را سرقت كرده بود، دستگیر شد. زن متهم گمان نمی برد در جریان سرقت، دوربین های مداربسته مركز خرید تصاویرش را ثبت كنند و راز سرقتش برملا شود.

هفته گذشته زنی طلاهایش را كه ارزش ۱۲ میلیون تومان داشت، به یكی از مراكز خرید در شمال غرب تهران برد تا آنها را بفروشد. روز حادثه زن میانسال ابتدا به یك مغازه پوشاك رفت و پس از انتخاب لباس مورد علاقه اش هنگامی كه خواست پول آن را بپردازد، متوجه شد كیفش به سرقت رفته است. با داد و فریاد تقاضای كمك كرد و به جست وجو در اطراف مركز خرید پرداخت اما دزد مرموز ناپدید شده بود.

بنابراین با حضور در شعبه ۱۶ دادسرای ناحیه ۲ تهران ماجرا را خبر داد. در پی این شكایت ماموران پایگاه دوم آگاهی تهران تحقیقات خود را در این رابطه آغاز كردند. ماموران با حضور در محل سرقت به بازبینی دوربین های مداربسته نصب شده در محل حادثه (مغازه پوشاك) و محوطه مركز خرید پرداختند و مشاهده كردند همه دوربین ها تصویر دزد فراری را كه زنی جوان است، ثبت كرده اند. با شناسایی و دستگیری زن سارق تحقیق از وی آغاز شده است.... / جام جم آنلاین