اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت از بانك برای خرید پیتزا



 

 

سرقت از بانك برای خرید پیتزا

 

پلیس ایالت «آریزونا» امریكا از دستگیری مردی خبر داد كه پس از سرقت بانك برای خوردن پیتزا به رستوران رفت.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به گفته پلیس این سارق ۵۶ ساله پس از سرقت بانك برای خوردن پیتزا به رستوران مجاور بانك رفت.

به گفته كارمندان بانك ،«هنری المر» پس از اینكه یكی از كارمندان را با چاقو تهدید كرد، مقدار نامشخصی پول گرفت و فرار كرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس به گفته پلیس این سارق پیش از این نیز به دلیل چندین مورد سرقت دستگیر شده بود.../خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
سرقت از بانك (تركی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت مسلحانه برای چندمین بار از یك بانك



 

یك شعبه بانك در شهرك صنعتی جی اصفهان برای چندمین بار مورد دستبرد مسلحانه قرار گرفت.

۲ سارق مسلح صبح چهارشنبه با ورود به بانك ملی شعبه شهرك صنعتی جی پس از تهدید كاركنان و مشتریان بانك با سرقت موجودی بانك متواری شدند.


در پی این سرقت موضوع به مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد و ماموران با عزیمت به محل متوجه شدند ۲ سارق كه مجهز به سلاح كلاشینكف بوده‌اند، پس از ورود به داخل شعبه و ضرب و جرح یكی از مشتریان بانك، ۶ میلیون تومان سرقت كرده و با تهدید یكی از كاركنان خودروی او را نیز به سرقت برده و متواری شده‌اند.


با تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط تلاش برای دستگیری سارقان آغاز و ساعتی بعد خودروی به سرقت رفته كارمند بانك كشف و ضبط شد.


بانك ملی شعبه شهرك صنعتی جی تاكنون ۲ بار دیگر نیز مورد سرقت واقع شده است و یك بار هم ۲ سارق مسلح قصد سرقت از این محل را داشته‌اند كه پیش از هر اقدامی و در یك قدمی سرقت از سوی ماموران پلیس آگاهی دستگیر شده‌اند.