اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار نقدی در باره جمع آوری ماهواره چه گفته بود؟



اخبار,اخباراجتماعی  ,جمع‌آوری   ماهواره

 

در پی چاپ خبری با عنوان «سردار نقدی: نباید ماهواره را با اجبار جمع كرد» به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، روابط عمومی بسیج جوابیه‌ای ارسال كرد كه در پی می‌آید:

همان‌طور كه اخبار سیما نیز پخش كرد رییس محترم سازمان بسیج مستضعفین در نشست منظور كه تحت عنوان هیات عاشقان ولایت در شهر زنجان برگزار شد بیان كرده‌اند: «در باران رگبار تهاجم فرهنگی دشمن، این شبكه‌های اجتماعی كه در تلفن‌های همراه اجازه می‌دهد هر عكس و محتوای زشتی بیاید، می‌توان با اینها برخورد فیزیكی كرد و این راه را بست یا آنتن ماهواره را جمع كرد ولی باید از درون، انضباط ایجاد كرد، اگر امروز شما (بسیجیان) هم دارید اینها را جمع می‌كنید با نصیحت و توجیه و قانع كردن مخاطب خود این كار را انجام می‌دهید، می‌توانید بروید تفنگ بردارید، گشت بگذارید و اینها را از بالای پشت‌بام‌ها بردارید، ولی با آنها حرف می‌زنید و آنها را قانع می‌كنید، این، كار درستی است».


ضمن آنكه جا دارد با سپاس از تلاش‌های نیروی انتظامی در جمع‌آوری ماهواره، در عین حال تقویت این اقدام قانونی را از فرماندهان و نیروهای خدوم آن نیرو مطالبه نماییم تا این دستگاه گنداب فساد را كه از معضلات اصلی جامعه در فروپاشی كانون خانواده، سرد شدن روابط اعضای خانواده، كشاندن فساد به درون خانواده و میان محارم، طلاق و... اصلی‌ترین توطئه شوم و طراحی خائنانه نظام سلطه علیه ایران اسلامی است از بین برده و شاهد آرامش قلبی و اطمینان روحی مردم عزیز باشیم.

 

اگرچه یقینا اقدام ایجابی و اقناعی با روشنگری‌های دقیق امری اولی است اما اعمال تكلیف قانونی دستگاه‌های مسوول غیر از استفاده از قدرت برای مقابله با این مفسده هم غلط نیست چه آنكه تكلیف افشاگری و تنویر، ابتدا برعهده رسانه‌ها است و عامل اعمال قانون باید از حمایت و پشتیبانی و مقدمه ارشادی رسانه‌ها برخوردار باشد. كه متاسفانه برخی رسانه‌های خاص، گویا بیش از آنكه به تكلیف اسلامی و الهی و قانونی خود عمل نمایند، تبلیغ و اشاعه این سلاح نافذ استكبار را در دستور رسانه‌ای خویش قرار داده‌اند كه یقینا نیاز به بازنگری در این سیاست استعماری دارند.

 

گفتنی است رویكرد اصلی بسیج در این خصوص كه گفت‌وگوی چهره به چهره و اقدامات متعدد فرهنگی و هنری بوده است تاكنون ثمرات چشمگیری در تحویل داوطلبانه ماهواره و جمع نمودن این عامل گناه و فساد داشته كه یقینا بایستی سایر دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها‌ و نهادهای فرهنگی و به ویژه مرتبط با مردم و جوانان نیز این اقدام انسان‌ساز و حیاتی را در صدر برنامه‌ها و فعالیت‌های خود قرار دهند.


 اخبار اجتماعی  -  اعتماد 


ویدیو مرتبط :
جمع آوری ماهواره ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدگاه سردار نقدی درباره جمع‌ آوری ماهواره


روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی انتشار جمله «نباید ماهواره‌ها را با اجبار از بین خانواده‌ها جمع کرد» به نقل از سردار نقدی را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی انتشار جمله «نباید ماهواره‌ها را با اجبار از بین خانواده‌ها جمع کرد» به نقل از سردار نقدی را تکذیب کرد.

پنجشنبه ۲۱ خرداد به اشتباه جمله‌ای را به نقل از سردار نقدی از نشستی که تحت عنوان هیات عاشقان ولایت در شهر زنجان برگزار شد، منتشر کرد که روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی با تکذیب این جمله خاطرنشان کرده است که متن صحیح اظهار نظر سردار نقدی به این شرح است: « ... در باران رگبار تهاجم فرهنگی دشمنی، این شبکه‌های اجتماعی که در تلفن‌های همراه اجازه می‌دهد هر عکس و محتوای زشتی بیاید، می‌توان با این‌ها برخورد فیزیکی کرد و این راه را بست یا آنتن ماهواره را جمع کرد ولی باید از درون، انضباط ایجاد کرد، اگر امروز شما (بسیجیان) هم دارید این‌ها را جمع می‌کنید با نصیحت و توجیه و قانع کردن مخاطب خود این کار را انجام می‌دهید، می‌توانید بروید تفنگ بردارید، گشت بگذارید و اینها را از بالای پشت بام‌ها بردارید، ولی با آن‌ها حرف می‌زنید و آن‌ها را قانع می‌کنید، این ، کار درستی است... .»