اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار نقدی: آمریكا ناوهایش را پیش از به غنیمت گرفته شدن از منطقه ببرد



 

سردار نقدی: آمریكا ناوهایش را پیش از به غنیمت گرفته شدن از منطقه ببرد

 

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریكا ناوهایش را پیش از اینكه در كشورهای اسلامی به غنیمت مردم درآید،ببرد،نگویند نگفتیم.

 

به گزارش ایسنا، سردار نقدی ـ رئیس سازمان بسیج مستضعفین كه امروز دوشنبه در نخستین یادواره شهدای اصناف سخن می‌گفت، افزود: امروز روز حاكمیت ملت‌هاست و اسلحه، بمب و ناو دیگر خاصیتی ندارد و این درسی است كه ملت ایران به مردم دنیا داده‌اند كه اگر با هم باشند و به خدا توكل كنند هیچ قدرتی نمی‌تواند با آنها مقابله كند.

سردار نقدی با بیان اینكه شش تا از ایالت‌های جنوبی آمریكا درخواست استقلال دارند و دیگر نمی‌خواهند تحت حاكمیت مركزی آمریكا باشند، افزود: امروز قرن حاكمیت اسلام بر ملت‌هاست و الگویی كه در ایران ایجاد شده و روز به روز به سمت تعالی می‌رود با استمرار راه شهدا درخشندگی‌اش در بین ملتها بیشتر شده و این موج به اروپا و آمریكا نیز خواهد رسید.

وی با بیان اینكه در زمان مبارزات انقلاب اسلامی، بازار قم 13 ماه و بازار تهران پنج ماه اعتصاب كردند، افزود: اینها 13 ماه به خاطر اسلام از منافع خود صرف‌نظر كردند و این افتخارات عظیم ما مدیون همین فداكاری‌هاست. باید هر روز از این شهدا تجلیل كرد خصوصا از هسته نورانی شهدای اصناف كه در شكل‌گیری انقلاب نیز نقش مهمی داشتند. اصناف و بازاری‌ها حلقه اول ولایت بوده و هستند.

سردار نقدی همچنین گفت: تحریم‌هایی كه اتفاق افتاد چیز كمی نبود و این ایستادگی اصناف در مقابل تحریم‌ها در امتداد ایستادگی شهدا بود.

وی خاطرنشان كرد: اگر دولت توانست طرح كم‌نظیر هدفمندی یارانه‌ها را با موفقیت و آرامش و بدون هیچ تنشی پیش ببرد به خاطر پیوستگی و حمایت اصناف از نظام اسلامی بود. اجرای هدفمندی یارانه‌ها یك افتخار برای كل ملت ایران بود كه در مقابل دیدگان مستكبرین ثبت شد و بازار در كنار دولت این كار بزرگ را پیش برد تا از این گردنه اقتصادی نیز عبور كنیم.

سردار نقدس با بیان اینكه در تفكر اسلامی مسائل از هم تفكیك نمی‌شود و اقتصاد و فرهنگ در هم تنیده است، خاطرنشان كرد: امروز انتظار این است كه به همت اصناف در ادامه راه شهدا در مقابل جنگ فرهنگی نیز بایستیم لذا چه در لباس زن و مرد و چه در لوازم التحریر نباید آثار غربی وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان كرد: امروز در جبهه جنگ نرم در زمینه فیلم، مطبوعات یا كتاب باید دقت شود و این رسالتی است كه بر عهده اصناف ما است و در این میدان نیز باید ایستادگی كنیم چرا كه این ایستادگی ما را به نتیجه خواهد رساند.

سردار نقدی تاكید كرد: باید با یادآوری شهدا درس‌هایشان را مرور كنیم و با استحكام به راه خود ادامه دهیم چرا كه پیروزی نزدیك است.

وی در پایان سخنانش قطعه شعری برای اصناف قرائت كرد.

پس از سخنرانی سردار نقدی از خانواده‌های شهدای اصناف تجلیل شد..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
به غنیمت گرفتن خودروهای زرهی داعش در منطقه عیاش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سردار نقدی: رژیم صهیونیستی در بدبینانه ترین حالت تا 15 سال آینده محو خواهد شد



محمدرضا نقدی امروز پنجشنبه در مراسم رونمایی از دو بازی رایانه ای "لانه شیطان 2 " و "کاروان آزادی" در ساختمان شماره 5 سازمان آموزش و پروش تغییر را عامل پیروزی کشورها دانست و افزود: حرکت به سمت رفع ظلم روز به روز ابعاد تازه تری می یابد.


وی ادامه داد: در هم کوبیدن ظالمیان همواره به دست خود خدا انجام می‌شود و شرط آن تغییر انسانها توسط خودشان است. در حال حاضر نیز دیدگاه جهانی نسبت به حاکمیت ظلم تغییر کرده است و این بیداری در دنیا پس از پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز شدت گرفته است.


نقدی همراهی کاروان آزادی از سوی جوامع اروپا را نمونه ای از این حرکت نام برد و اظهار داشت: در بدبینانه ترین حالت تا 15 سال آینده اثری از رژیم صهیونیستی نخواهد ماند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین حدف اتحاد جماهیر شوروی به عنوان بزرگترین قدرت جهانی، فروپاشی دیوار برلین و رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی را از نمونه هایی ذکر کرد که در حال حاضر اثری از آنها نیست و ادامه داد: جای رژیم صهیونیستی در آینده در کنار این موارد است.


وی تولید بازیهای رایانه ای لانه شیطان 1 و 2 و حمله به کاروان آزادی را گامی در جهت فروپاشی رژیم اشغالگر دانست و خاطرنشان کرد: این اقدامات کافی نیست و لازم است برای آگاهی جامعه از ماهیت این رژیم گامهای بلندتری برداشته شود.


نقدی از حمایتهای این سازمان برای صاحبان ایده در حوزه تامین محتوا خبر داد و گفت: سازمان بسیج مستضعفان آمادگی کامل دارد تا از صاحبان ایده در حوزه تولید و طراحی بازیهای رایانه ای در این زمینه حمایت کند. این حمایتها در قالب تامین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری است.


وی ارائه آموزش در حوزه تولید بازیهای رایانه ای را از دیگر حمایتهای این سازمان ذکر و اضافه کرد: سازمان بسیج مستضعفان در راستای ارتقای توانمندیهای علمی صاحبان ایده در حوزه بازی های رایانه ای آمادگی دارد تا آموزشهای لازم را ارائه دهد.


نقدی ادامه داد: امروز آگاهی مردم دنیا نسبت به رژیم صهیونیستی بیشتر شده و این نشان دهنده نزدیکی پیروزی مسلمانان است و هر چه در این زمینه تلاش بیشتری شود زمان رسیدن به پیروزی کوتاهتر‌ خواهد شد.../مهر