اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار مومنی: مرز مهران موقتا بسته شد/ تلاش ناجا برای مدیریت موج بازگشت



اخبار,اخباراجتماعی  ,مرز مهران

 جانشین نیروی انتظامی گفت: به دلیل حجم عظیم زائران در مرز مهران، این مرز موقتا بسته شد و دیگر تردد از آن به عراق صورت نمی‌گیرد.

 منطقه ایلام، سردار اسکندر مؤمنی در مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل حجم بازگشت زائران از مرز مهران این مرز بسته شده و خروج زائر به عتبات برای شرکت در مراسم اربعین از این مرز امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه برگشت زائران شروع‌ شده است، افزود: دیگر از مرز مهران خروج زائر صورت نمی‌گیرد و در تلاش برای بازگشت منظم زوار از مرز مهران هستیم.

جانشین فرمانده ناجا همچنین با بیان اینکه امکان ورود خودرو به شهر مهران نیز وجود ندارد، افزود: داشتن گذرنامه و ویزا هچمنان شرط خروج زائران از کشور است.

 

اخبار  اجتماعی -  ایسنا


ویدیو مرتبط :
فیلم بازگشت زائران کربلا از مرز مهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرز مهران بسته شد



اخبار,اخباراجتماعی,استاندار ایلام

 

 اخبار  اجتماعی  -  مرز مهران بسته شد

استاندار ایلام گفت: مرز بین المللی مهران به دلیل کامل شدن ظرفیت کشور عراق بسته شد.

 محمد رضا مروارید اظهار داشت: به دلیل کامل شدن ظرفیت کشور عراق در پذیرش زائر، مرز مهران به دلیل عدم وجود امکانات در این کشور بسته شد.

وی بیان داشت: بیش از ۶۰۰ هزار نفر از مرز مهران وارد خاک کشور عراق شده اند.

 

 اخبار  اجتماعی  - مهر