اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار رحیمی ؛ بارش باران طرح زوج و فرد را از درب منازل متوقف کرد



توقف طرح زوج و فرد ترافیک از درب منازل

سردار رحیمی ؛
بارش باران طرح زوج و فرد را از درب منازل متوقف کرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقف طرح زوج و فرد ترافیک از درب منازل از امروز و بازگشت آن به روال گذشته خبر داد.

سردار حسین رحیمی در‌ گفتگو با   باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: بر اساس اعلام نظر کمیته اضطرار آلودگی هوا اجرای طرح زوج ترافیک از درب منازل تا اطلاع ثانوی ملزم به اجرا شد که این طرح از امروز متوقف خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران اظهار داشت: با توجه به اعلام نظر مجدد کمیته اضطرار آلودگی هوا مبنی بر قرار گرفتن هوای تهران در شرایط سالم، این طرح از امروز متوقف و  اجرای طرح زوج و فرد به روال گذشته خود باز خواهد گشت.

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: این طرح با تشخیص کمیته اضطرار آلودگی هوا در صورت لزوم مجدد از سوی پلیس اجرا خواهد شد.

**شروع دوباره بارش از چهارشنبه
حیدر زاده در گفتگو‌ با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه همه پارامترها در شرایط سالم قرار دارند گفت: با توجه به بارش رحمت الهی و پایین آمدن شاخص آلودگی هوا طرح زوج و فرد از درب منازل متوقف و به محدوده قبلی بازگشت.

وی ادامه داد: پیشنهاد کمیته مواقع اضطرار بر این اساس در چهار ماه پایانی سال طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا شود و این پیشنهاد چهارشنبه در شورای عالی ترافیک مطرح می شود و امیدواریم تصویب شود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات کمیته مواقع اضطرار تا زمانی که این پیشنهاد تکذیب شود هر زمانی که هوا در شرایط ناسالم قرار گیرد طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا خواهد شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان این مطلب که بارش باران فردا متوقف می شود خاطر نشان کرد: فردا هوای تهران با غبار صبحگاهی همراه خواهد بود همچنین از چهارشنبه شاهد بارش دوباره باران خواهیم بود که در پنج شنبه به اوج خود خواهد رسید.

حیدر زاده در پایان از‌همراهی و همکاری  پلیس ر‌اهور و مردم در اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل تشکر کرد. 

/باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
شعر خوانی اجتماعی ترکی - طرح زوج و فرد حجاب !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرح زوج و فرد از درب منازل متوقف شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه طرح زوج و فرد از در منازل شنبه (امروز) اجرا نمی شود، گفت: کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوا شنبه تشکیل خواهد شد و در خصوص ادامه طرح زوج و فرد از در منازل در طول هفته آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

خبرگزاری ایسنا:  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه طرح زوج و فرد از در منازل شنبه (امروز) اجرا نمی شود، گفت: کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوا شنبه  (امروز) تشکیل خواهد شد و در خصوص ادامه طرح زوج و فرد از در منازل در طول هفته آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

سردار حسین رحیمی با اشاره به همکاری خوب مردم در اجرای طرح زوج و فرد از در منازل افزود: این طرح علاوه بر اینکه کاهش حدود 60 درصدی ترافیک را در سطح شهر تهران به دنبال داشته اثرگذارترین طرح در کاهش آلودگی هوا در این مدت بوده است.

وی در ادامه به رضایت شهروندان و رانندگان از این طرح اشاره کرد و گفت: مردم از طریق 197 و تماس با پلیس راهنمایی و رانندگی و گفت‌وگوهای چهره به چهره رضایت خود را از اجرای طرح زوج و فرد از در منازل اعلام کرده‌اند.

به گفته رییس پلیس راهور تهران اجرای طرح زوج و فرد در روز شنبه (امروز) در محدوده عادی آن از ساعت 6:30 تا 19 خواهد بود.