اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار حاجی زاده:تهدید صهیونیست‌ها علیه ایران عملی شود از صفحه روزگار محو می‌شوند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سردار حاجی زاده:

تهدید صهیونیست‌ها علیه ایران عملی شود از صفحه روزگار محو می‌شوند

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی علیه کشورمان عملی شود، بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار و پرتاب آن به زباله‌دان تاریخ فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده تاکید کرد: جبهه مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی مدت‌ها است که در پی انتقام گسترده و سرنوشت‌ساز خون شهدای مظلوم فلسطین، صبرا، شتیلا و قانای لبنان و شهیدان هسته‌ای ایران اسلامی و هزاران شهید دیگر هستند.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: این افتخاری بس پر ثواب است که نصیب رزمندگان و مدافعان ایران اسلامی شده و با تحقق آرمان نابودی رژیم صهیونیستی ، خاورمیانه جدید با اراده ملت‌های مسلمان منطقه شکل گیرد. وی افزود:اگر عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی عملی شود، بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار و پرتاب آن به زباله‌دان تاریخ فراهم می‌شود.

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ادامه داد: ما معتقدیم عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری اجلاس غیرمتعهد‌ها و نیز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیشتر به یک جنگ روانی و تبلیغاتی شباهت دارد اما اگر آنها بخواهند تهدیدات خود را عملی کنند، این کار می‌تواند تنها کار مثبت این رژیم جلاد و کودک‌کش در طول عمر منحوس خود باشد.

 سردار حاجی زاده تاکید کرد: ما از این اقدام صهیونیست‌ها (عملی کردن تهدیدات و رجزخوانی‌ها) استقبال می‌کنیم چرا که فرصت و بهانه بسیار خوبی به دست می‌آید تا برای همیشه طومار حیات ننگین این رژیم جعلی، اشغالگر و غاصب را در هم پیچیده و جهان بشریت را از شر این غده سرطانی نجات دهیم. وی با اشاره به سایر ره آوردهای حمله رژیم صهیونیستی به ایران گفت: از سوی دیگر این اقدام صهیونیست‌ها، کلکسیون پرنده‌های غربی موجود در ایران شامل هواپیما‌های بدون سرنشین اسکن ایگل، شِدو و RQ170 و هواپیماهای F15 و F16 رژیم صهیونیستی را به دست فرزندان ملت شگفتی‌ساز ایران در نیروهای مسلح تکمیل خواهد کرد./مهر

 


ویدیو مرتبط :
اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظر اسماعیل هنیه درباره تهدید اسراییل علیه ایران



 

 

 

اسماعیل هنیه , تهدید , اسراییل  , ایران

 

 

 

نخست وزیر دولت منتخب فلسطین میهمان ویژه راهپیمایی 22 بهمن بود.

اسماعیل هنیه اسماعیل که از سوی احمدی​نژاد به ایران دعوت شده، روز جمعه در راس هیاتی عالی رتبه وارد فرودگاه مهرآباد شد و با استقبال معاون اول رئیس​جمهور و وزیر امور خارجه روبرو شد.

او در راهپیمایی 22 بهمن نیز مسیری را با معاون اول رئیس جمهور طی کرد و پیش از سخنرانی محمود احمدی نژاد در جمع راهپیمایان در میدان آزادی سخنرانی کرد.

هنیه که با استفاده از هلی کوپتر مسیرهای راهپیمایی 22بهمن را مشاهده کرد در گفت و گو با ایرنا تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران را محكوم كرد و گفت این تهدیدات هیچ اثری بر جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت و ایران مقتدرانه در برابر نقشه های شوم اسراییل و امریكا در منطقه ایستاده و خواهد ایستاد.

اسماعیل هنیه افزود: رژیم اشغالگر قدس به تجاوز علیه ملت و خاك مردم فلسطین بسنده نكرده بلكه در اندیشه تعدی و تهدید كشور های اسلامی مانند ایران است.

وی با اشاره به فرار رسیدن سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت : من به عنوان رابط ارشد میان انقلاب اسلامی ایران و مقاومت عظیم مردم فلسطین به رهبر كبیر انقلاب اسلامی ایران ، رئیس جمهوری و ملت مسلمان و برادر ایران فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریك می گویم.

هنیه افزود: بهار عربی و انقلاب ملت ها منجر به سرنگونی طاغوت ها و حاكمان مستبد شد تا انشاء الله زمینه ساز آزادی قدس و الاقصی شود.../خبرآنلاین