اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساعت در چین، سمبل مرگ است!



اخبار,اخبار اجتماعی , ساعت در چین

 

اخبار اجتماعی - ساعت در چین، سمبل مرگ است!

هدیه گرفتن همیشه حس خوبی دارد اما در چین حتی اگر به کسی یک ساعت گرانبها هم هدیه دهید او را به‌ شدت ناراحت و خشمگین خواهید کرد.

به گزارش ایسنا، مردم چین معتقدند اگر کسی به آنها ساعد هدیه دهد برای او بدشانسی بسیاری به همراه خواهد آورد چرا که در این کشور ساعت سمبل مرگ است. اما آیا می‌دانید فلسفه اصلی در پشت این خرافه چیست؟ در زبان «ماندارین»، کلمه ساعت مترادف با واژه مرگ است.

به گزارش ایسنا به نقل از ریپلی، فرهنگ چین مملو از این خرافات عجیب است پس برای دادن هدیه باید حتی مراقب نوع و رنگ آن نیز بود تا مبادا موجبات دلخوری گیرنده هدیه فراهم شود.

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
ساخت هتلی در چین در 360 ساعت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

72 ساعت در بزرگ ترین شهر چین


جاذبه های شانگهای ترکیبی از آثار تاریخی و معماری باستانی است؛ در حالی که برای دیدن تمام جاذبه های این شهر، سه روز واقعا زمان اندکی است.