اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سازمان تعزیرات حکومتی رسما اعلام کرد: اکثر آبلیمو و آبمیوه‌ها تقلبی هستند



اخبار,اخبار اجتماعی ,آبلیموهای تقلبی

برخی شرکت‌های تولید آبیموه و آبلیمو که تعداد آنها نیز رو به افزایش است، با درج نام و تصویر میوه و مرکبات کالای خود را به عنوان آبمیوه طبیعی عرضه می‌کنند در حالی که مواد متشکله آنها شیمیایی است

به گزارش نسیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تقلبی بودن اکثر تولیدات آبمیوه و آبلیمو تقلبی خبر داد.

محمد محمدی با اشاره به افزایش گزارش تخلف و بررسی های میدانی انجام شده از شرکت های تولید آبمیوه و مرکبات گفت: برخی شرکت های تولید آبیموه و آبلیمو که تعداد آنها نیز رو به افزایش است، با درج نام و تصویر میوه و مرکباتی همچون آلبالو و لیمو و ... کالای خود را به عنوان آبمیوه طبیعی عرضه می کنند در حالی که مواد متشکله آنها میوه یا مرکبات طبیعی نبوده و حاوی فرآورده های شیمیایی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: در بسته بندی این کالا ها همچنین از پروانه بهره برداری و برچسب استاندارد استفاده شده است.

وی اظهار داشت: از آنجا که عبارت و تصویر مندرج در ظروف با محتوای آن مطابقت ندارد و از مصادیق آشکار تقلب است ضروری است به فوریت افراد خاطی شناسایی و پرونده های تخلف تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شود.

وی در پایان گفت: با توجه به حساسیت موضوع و استقبال دستگاه های نظارتی فردا جلسه ای به منظور آسیب شناسی وضعیت موجود و ارائه راهکار و برنامه ریزی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران برگزار خواهد شد.

 

اخبار اجتماعی - نسیم

 


ویدیو مرتبط :
برنامه های سازمان تعزیرات حکومتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی:به ما گفتند افزایش قیمت خودرو قانونی است



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی:

400 پرونده احتکار در یک ماه/ به ما گفتند افزایش قیمت خودرو قانونی است

معاون وزیردادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، از تشکیل 400 پرونده احتکار طی یک ماه گذشته خبر داد.

علی مژدهی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد گفته های اخیر رئیس جمهور مبنی بر تلاش بیشتر تعزیرات در کنترل قیمتها و مقابله با گرانفروشی گفت: هم اکنون برنامه ویژه ای در دستور کار داریم که با همکاری سازمان صنعت و معدن و تجارت و سازمان حمایت در حال تدوین است و تا پایان سال اجرایی می شود.

وی در پاسخ به اینکه آِیا تعزیرات حکومتی در کنترل بازار مصرف با کمبود نیرو مواجه است گفت: بحث داشتن یا نداشتن نیرو نیست بلکه به گزارش سازمانهای مسئول ارتباط دارد اگر گزارش کنند ما به سرعت اقدام می کنیم.

معاون وزیردادگستری در پاسخ به اینکه آیا افزایش نجومی قیمتهای خودرو موجب تشکیل پرونده تعزیراتی شده است گفت: به ما می گویند قیمتها قانونی است. وقتی سازمان حمایت و صنعت و تجارت گزارشی ارائه نمی کند ما نمی توانیم اقدام کنیم. آقایان مدعی هستند که افزایش قیمتها با مجوز است./مهر